آموزش ادغام آنلاین فایل‌های mp3

0
2551
آموزش ادغام آنلاین فایل‌های mp3

اگر قصد دارید فایل‌های mp3 خود را به‌صورت آنلاین ادغام کنید؛ به این مقاله از کالاسودا خوش آمدید. در این مطلب قصد داریم شما را با آموزش ادغام آنلاین فایل‌های mp3 آشنا کنیم. امروزه نرم‌افزارهای بسیار حرفه‌ای وجود دارند که قابلیت‌های زیادی ازجمله ادغام فایل‌های mp3 را در اختیار شما قرار می‌دهند؛ که البته نصب و روش استفاده از آن‌ها اندکی سخت و زمان‌بر است. در این راستا وب‌سایت‌های زیادی وارد کار شده‌اند که با مراجعه به آن‌ها می‌توانید به آسانی فایل‌های mp3 خود را ادغام کرده و از یک آهنگ صوتی واحد در گوشی، رایانه و سیستم پخش خودرو خود استفاده کنید.

روش ادغام دو یا چند فایل MP3 با یکدیگر به‌صورت آنلاین

یکی از روش‌ها ادغام فایل‌های mp3 با یکدیگر، استفاده از وب‌سایت‌ها است. بهره‌گیری از وب‌سایت‌ها و روش‌های آنلاین بسیار راحت‌تر از نرم‌افزارهای سنگین است؛ کافی است وب‌سایت موردنظر را باز کرده و با انتخاب فایل صوتی از پوشه محلی، یا کشیدن پرونده‌های صوتی از Google Drive، Dropbox یا کپی URL فرایند ادغام فایل‌های mp3 را آغاز کنید.

درنهایت فایل‌های mp3 خود را به یک فایل واحد تبدیل کرده و با فرمت و قالب موردنظرتان ذخیره کنید. این وب‌سایت‌ها رایگان هستند و نیازی به پرداخت حق اشتراک ندارند.در اینجا با چند تا از بهترین وب‌سایت‌های ادغام آنلاین فایل‌های mp3 و روش کار با آن‌ها آشنا می‌شوید.

وب‌سایت Mergeaudio

این وب‌سایت یکی از بهترین وب‌سایت‌ها درزمینهٔ ادغام فایل‌های mp3 است. این وب‌سایت قابلیت آن را دارد که فایل‌های صوتی را از طریق پوشه محلی، Google Drive، Dropbox بارگذاری کند.

وب‌سایت Mergeaudio

در ابتدا گزینه Choose Files را انتخاب کرده و فایل صوتی خود را از روش‌های ذکرشده آپلود کنید. برای فایل نهایی یک نام و فرمت انتخاب کنید و درنهایت دکمه Merge  را بفشارید.

در ابتدا گزینه Choose Files را انتخاب کرده

  • پشتیبانی از فرمت‌های مختلف

پشتیبانی از فرمت‌های مختلف

  • روش آپلود متنوع (پوشه محلی و یا URL، Google Drive، Dropbox)

روش آپلود متنوع (پوشه محلی و یا URL، Google Drive، Dropbox)

وب‌سایت Aconvert

در این وب‌سایت شما قادر هستید فایل MP3 موردنظرتان را از پوشه محلی انتخاب کرده و یا URL صوتی آنلاین را مستقیماً جایگذاری کنید. این وب‌سایت آنلاین از فرمت‌های صوتی بسیار زیادی پشتیبانی می‌کند؛ فرمت‌های مانند WAV، OGG، AAC، WMA، AU، FLAC، MKA، M4A، AIFF و RA و غیره در این وب‌سایت قرار داده شده است.

برای شروع می‌توانید از گزینه Choose File استفاده کرده و فایل‌های موردنیازتان را انتخاب کنید. علاوه بر این می‌توانید از روش‌های ذکرشده در ابتدا نیز بهره ببرید (انتخاب پرونده آنلاین از URL، Google Drive یا Dropbox). درنهایت Submit را بزنید. در آخر فایل صوتی جدید به فایل‌های شما اضافه خواهد شد. به‌عنوان‌مثال: شما فایل‌های صوتی A، B و C را یکی‌یکی ارسال می‌کنید؛ آخرین فایل صوتی خروجی پرونده A + B + C است که در کنار هم قرار گرفته‌اند.

  • رابط کاربری مرتب و قابل‌فهم
  • حداکثر اندازه هر فایل صوتی 200 مگابایت
  • آهنگ‌های ورودی را می‌توان از پوشه محلی یا با URL آنلاین اضافه کرد.
  • آهنگ را با همان فرمت می‌توان ذخیره کرد.

وب‌سایت Aconvert

وب‌سایت Inettools

ابن وب‌سایت نیز با رابط کاربری ساده خود می‌تواند فایل‌های صوتی را ادغام کند. برای شروع کار کافی است از گزینه Browse استفاده کرده و یا با درگ کردن فایل‌های صوتی درون صفحه موردنظر، فایل‌های خود را بارگذاری کنید. درنهایت با دکمه Make  فایل‌ها ادغام شده و یک فایل صوتی واحد در اختیار شما قرار می‌گیرد.

  • محیط کاربری ساده
  • روش‌های آپلود پوشه محلی و درگ کردن.
  • از روش‌های آپلود از طریق درایوها مجازی پشتیبانی نمی‌کند.

وب‌سایت Inettools

وب‌سایت Filesmerge

Filesmerge یکی دیگر از وب‌سایت‌های ادغام آنلاین فایل‌های mp3 است که قادر است بیش از 3 آهنگ صوتی را ادغام کند. شما می‌توانید از پوشه محلی و یا URL برای بارگذاری فایل‌ها استفاده کنید. اندازه هر فایل صوتی شما نباید بیش‌تر از 50 مگابایت باشد. شما قادر هستید با این وب‌سایت کیفیت، رمزگذاری و کانال و …در فایل صوتی نهایی را تغییر دهید.

برای استفاده از این وب‌سایت کافی از طریق select olocal file وارد شده و آهنگ‌ها را در وب‌سایت آپلود کنید و درنهایت گزینه add file را فشار دهید. درنهایت می‌توانید چند فایل صوتی با فرمت mp3 را با هم ادغام کرده و با مشخصات موردنیاز خود ذخیره کنید.

  • استفاده از پوشه محلی و یا URL
  • خروجی قابل سفارشی‌سازی است.
  • اندازه هر قابل کمتر از 50 مگابایت باشد.
  • تنها با فرمت MP3 کار می‌کند.

وب‌سایت Filesmerge

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها