آموزش استفاده از ویژگی جدید Instagram Layout در استوری اینستاگرام

0
2529

در به‌روزرسانی جدید اپلیکیشن اینستاگرام کاربران می‌توانند با استفاده از Instagram Layout در قسمت استوری نیز از عکس‌های چندتایی و قابلیت کلاژ بهره ببرند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از gadgetsnow، اینستاگرام از ویژگی جدید به نام Layouts در استوری خود پرده‌برداری کرد که به کاربر این امکان را می‌دهد که چندید عکس را همانند یک کلاژ (Collage) استوری کند. این ویژگی اکنون در نسخه Android و iOS برنامه موجود است.

با استفاده از این ویژگی جدید، کاربران قادر خواهند بود که یک کلاژ از عکس‌های خود ایجاد کنند و دراین‌بین می‌توانند از گزینه‌های ترکیب دوتایی، سه تایی، 4 تایی و 6 تایی عکس‌ها بهره ببرند.

کاربر قادر است هم از دوربین عقب گوشی استفاده کرده و هم عکس‌های مورد نظر خود را به صورت سلفی ثبت کند و آن را به قالب کلاژ انتخابی خود اضافه نماید.

 اگر هنوز این ویژگی را امتحان نکرده‌اید یا قادر به دیدن این گزینه در بخش Story اینستاگرام نیستید، راهنمای گام به گام ما را دنبال کنید.

پیش نیاز: به‌روزرسانی اپلیکیشن اینستاگرام

برای استفاده از این ویژگی، باید آخرین نسخه اینستاگرام را دانلود و به‌روزرسانی کنید. بنابراین به فروشگاه Google Play یا Apple App بروید، نام Instagram را جستجو کنید و دکمه Update را بزنید تا روند به‌روزرسانی آغاز شود. اگر برنامه را قبلاً به روز کرده‌اید، مرحله زیر را دنبال کنید.

آموزش استفاده از Layout در استوری اینستاگرام

  • اپلیکیشن اینستاگرام را در گوشی هوشمند خود باز کنید.
  • روی آیکون دوربین استوری واقع در گوشه بالا سمت چپ کلیک کنید.
  • اکنون گزینه Layout را از بین گزینه‌های پایین پیدا کرده و طرح کلاژ مورد نظرتان را انتخاب کنید.
  • سپس عکس‌ها را از گالری گوشی‌تان انتخاب کرده و یا عکس‌ها در همان لحظه و به کمک دوربین ثبت کنید.

توجه داشته باشید که سایر ویژگی‌های استوری مانند اضافه کردن ایموجی ها، دما یا فیلترها، متن و غیره در این حالت نیز فعال بوده و قابل دسترسی است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها