آموزش اضافه کردن مخاطبین از جیمیل ، آی کلود و …در ویندوز 10

0
416
آموزش اضافه کردن مخاطبین از جیمیل ، آی کلود و ...در ویندوز 10

این روزها بیشتر کاربران از چندین حساب ایمیل روی سیستم خود استفاده می کنند و برای هر کدام لیستی از مخاطبین مورد نیاز خود را دارند. ویندوز 10 قابلیتی دارد که به کاربران اجازه می دهد تمام مخاطبین خود را در یک بخش به صورت جداگانه داشته باشند و در صورت نیاز می توانند از آن ها در هر محیطی استفاده کنند. نام این نرم افزار People App است که در ویندوز 10 کار را برای علاقه مندان به این بخش بسیار ساده کرده است. در ادامه قصد داریم به آموزش اضافه کردن مخاطبین از جیمیل ، Outlook و …در ویندوز 10 بپردازیم. برای آشنایی با طریقه ساخت ایمیل و جیمیل این مطلب را از دست ندهید.

نرم افزار People App

نرم افزار یاد شده را می توانید در بخش استارت و در قسمت All Applications مشاهده کنید. این نرم افزار بسیار کاربردی تمام مخاطبین را بر اساس حروف الفبا در کنار مشخصات آن ها در اختیار شما قرار می دهد تا در کمترین زمان بتوانید به فرد یا سازمان مورد نیز خود دسترسی پیدا کرده و پیامی ارسال کنید.

اگر در حساب های آیکلود؛ جیمیل و.. خود کاربرانی را دارید می توانید به سادگی آن ها را به نرم افزار یاد شده اضافه کنید. برای این کار نرم افزار را اجرا کرده و در بخش سمت راست نرم افزار گزینه سه نقطه را انتخای می کنید. در این بخش گزینه تنظیمات در اختیار شما قرار می گیرد و به تمام میل باکس های خود در ویندوز 10 دسترسی پیدا می کنید. در این بخش یک حساب کاربری جدید ایجاد می کنید و سپس به حساب کاربری که نیاز دارید متصل می شوید و سپس به نوشتن ویژگی های و اطلاعات بیشتر آن بپردازید.

برای اضافه کردن یک مخاطب جدید نیز می توانید در بالای کادر جستجو گزینه +را انتخاب کنید. اگر یک حساب کاربری داشته باشید تنها آن پنجره در اختیار کاربران قرار می گیرد و اگر چندین حساب داشته باشید باید یکی را برای خود انتخاب کنید. در این بخش حال می توانید تمام اطلاعاتی مورد نیاز که در اختیار دارید در مورد مخاطب را به آن اضافه کنید. ویندوز 10 قابلیتی را در اختیار شما با نام Advanced قرار می دهد که می توانید تمام اطلاعات تکمیلی در مورد مخاطب خود را در آن ذخیره کنید.

در کنار این ویژگی های قابلیت ویرایش نیز برای شما وجود دارد و با انتخاب آیکن مداد می توانید به ویرایش اطلاعاتی که وارد کرده اید بپردازید. این موضوع زمانی که فردی برخی اطلاعات مانند محیط کار خود را تغییر دهد بسیار کاربردی است و نیازی نیست که یک مخاطب جدید ایجاد کنید.

با استفاده از مراحل فوق به سادگی می توانید اضافه کردن مخاطبین از جیمیل ، Outlook و …در ویندوز 10 بپردازید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها