آموزش انتقال عکس‌ها از آیفون به گوگل فوتوز

0
936

در صورتی که کاربر IOS هستید؛ باز هم می‌توانید عکس‌ها و فیلم‌های خود را با کیفیت بالا و در فضای ابری گوگل فوتوز ذخیره کنید.

به گزارش کالاسودا و به نقل از gadgetsnow، اپلیکیشن گوگل فوتوز Google Photos فراتر از یک برنامه گالری معمولی است؛ زیرا فضای ذخیره سازی ابری به منظور نگهداری عکس‌ها و فیلم‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد. علاوه بر آن، برای کاربرانی که مایل به بارگذاری محتوای چندرسانه‌ای خود با کیفیت عالی هستند؛ فضای ذخیره سازی نامحدود نیز در دسترس است.

تقریباً تمام گوشی‌های هوشمند اندروید دارای اپلیکیشن گوگل فوتوز از پیش نصب شده هستند. بااین‌حال، اگر کاربر آیفون هستید، حتماً می‌دانید که آیکلود فضای ذخیره سازی ابری محدودی دارد؛ بنابراین شاید تمایل دارید از گوگل فوتوز استفاده کرده و عکس‌ها و فیلم‌های موجود در آیفون‌تان را به این فضای نامحدود منتقل کنید.

برای جابجایی عکس‌ها از آیفون به گوگل فوتوز می‌توانید از راهنمای زیر استفاده کنید

قبل از شروع مراحل ابتدا به فروشگاه Apple App بروید و برنامه گوگل Google Photos را در گوشی هوشمند خود دانلود کنید.

  • با فرض اینکه برنامه Google Photos را دانلود کرده‌اید.
  • برنامه Google Photos را در آیفون خود باز کنید.
  • به تنظیمات بروید و Back up & sync را فعال کنید.

  • در صورت درخواست حساب کاربری گوگل خود  را وارد کنید.
  • پس از این، با استفاده از حساب Google وارد Google Photos شوید. پس از ورود به سیستم، روی حالت پشتیبان گیری ضربه بزنید و گزینه High Quality را انتخاب کنید تا فضای ذخیره نامحدودی به دست آید.

اگر قصد همگام‌سازی همه عکس‌ها و فیلم‌های خود از جمله اطلاعات ذخیره شده توسط برنامه‌های شخص ثالث مانند Instagram، WhatsApp و غیره را دارید؛ بقیه تنظیمات را همانطور که هست، بگذارید. در صورتی که فقط می‌خواهید عکس‌ها و فیلم‌های گرفته شده با استفاده از دوربین تلفن را ذخیره کنید، روی پوشه پشتیبان گیری ضربه بزنید و پوشه‌هایی را که می‌خواهید همگام‌سازی کنید را انتخاب نمایید.

اکنون به صفحه اصلی Google Photos برگردید و منتظر بمانید تا برنامه اطلاعات را دریافت کرده و همگام سازی را انجام دهد.

برای صرفه‌جویی در داده گوشی همراه یا هرگونه هزینه اضافی دیگر، تلفن خود را با Wi-Fi متصل کنید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها