آموزش تبدیل آیپد به صفحه نمایش دوم برای طراحی

0
228

آیپد برای طراحی و استفاده از اپل پنسل بسیار مناسب است. اما بیشتر برنامه‌های طراحی برای نسخه‌ی دسکتاپ و مک عرضه می‌شوند. بنابراین شما می‌توانید آیپد خود را به یک نمایشگر دوم تبدیل کرده و با استفاده از آن طراحی‌های جذابی انجام دهید.

به گزارش کالاسودا و به نقل از howtogeek، چند گزینه مختلف وجود دارد، بنابراین ما مزایا و معایب هر روش را ارزیابی می‌کنیم.

به جز Sidecar (راه حل رایگان اپل)، همه روش‌های ذکر شده در زیر دارای آزمایش رایگان هستند.

در نهایت، همه این برنامه‌ها در درجه اول برای کار با مک طراحی شده‌اند؛ بنابراین قبل از خرید اشتراک حتماً ویژگی‌های آن را امتحان کنید.

Sidecar اپل (رایگان)

این قابلیت با iPad Pro، iPad Air نسل سوم، iPad mini نسل پنجم، یا iPad نسل ششم یا جدیدتر کار می‌کند.

Sidecar در مقایسه با سایر راه حل‌ها بهتر عمل می‌کند. می‌توانید از آن به صورت بی سیم استفاده کرده یا مستقیماً آن را با استفاده از کابل USB به مک وصل کنید.

Sidecar با MacBook Pro 2016، MacBook 2016، MacBook Air 2018، iMac 2017 یا 2015 Retina iMac، iMac Pro، 2018 Mac mini، و 2019 Mac Pro یا بالاتر سازگار است. همچنین باید از Apple ID یکسان در هر دو دستگاه استفاده کنید و برای استفاده‌ی بی سیم در فاصله 10 متری با مک باشید.

طراحی با استفاده از Apple Pencil در اپلیکیشن هایی مانند Adobe Photoshop و Illustrator امکان پذیر است.

راه اندازی Sidecar اپل در Big Sur

شما می‌توانید Sidecar را در بخش System Preferences> Sidecar تنظیم کنید.

Astropad

Astropad برنامه اصلی طراحی iPad است. که به صورت نسخه‌ی 30 دلاری شامل قابلیت‌های اصلی و یک برنامه اشتراک 12 دلاری در ماه یا 80 دلاری در سال عرضه می‌شود که ویژگی‌های دیگری نیز دارد.

Astropad از نظر سخت افزاری پشتیبانی گسترده‌تری دارد. شما فقط به مدل Mac 2013 با سیستم عامل OS X El Capitan (10.11) یا جدیدتر نیاز دارید که شامل iPad mini نسل دوم، iPad Air اصلی، iPad نسل پنجم و هر مدل iPad Pro است.

در حالی که Sidecar تنها برای Mac است، Astropad دارای نسخه ویندوز در حال توسعه به نام Project Blue است.

Duet Pro

Duet Pro بخشی از مجموعه برنامه‌های Duet برای Mac و Windows است که iPad شما را به صفحه نمایش دوم تبدیل می‌کند.

این برنامه با هر Mac که OS X Mavericks (10.9) و هر iPad با iOS 10. سازگار است. می‌توانید iPad خود را با استفاده از کابل USB یا اتصال بی سیم متصل کنید.

Duet Pro یک صفحه نمایش ثانویه اضافه می‌کند. برای فعال کردن این دستگاه به سخت افزار یا دانگل اضافی احتیاج ندارید و این کار را هم در ویندوز و هم در مک انجام می‌شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها