آموزش ردیابی گوشی‌های اندروید و ios

0
1056

شما با استفاده از برخی اپلیکیشن های موجود می‌توانید به ردیابی گوشی‌های هوشمند اندروید و ios بپردازید که در این بخش به شما آموزش می‌دهیم.

به گزارش کالاسودا و به نقل از techtimes، هیچ چیز بهتر از ردیابی محل گوشی همراه نمی‌تواند برای سردرآوردن رازهای فرزندان یا شریک زندگی‌تان مفید باشد.

چگونه مکان تلفن همراه را بدون آگاهی دیگران ردیابی کنیم؟

اپلیکیشن Minspy یک روش عالی برای ردیابی گوشی اندروید و ios

با استفاده از Minspy، می‌توانید در مورد مکان گوشی هر شخص در هر مکانی، اطلاعات کسب کنید.

روش استفاده در آیفون

از آنجا که تمام آیفون‌ها با iCloud نصب شده در دستگاه همراه هستند، مکان (و سایر داده‌ها) آیفون در سرورهای iCloud بارگذاری می‌شود. Minspy از این داده‌ها برای استخراج اطلاعات مهم در مورد دستگاه هدف، مانند مکان آنها استفاده می‌کند. بنابراین، برای ردیابی مکان مخفیانه هر کسی، فقط می‌توانید اعتبارنامه iCloud آن‌ها را با Minspy تأیید کنید.

مرحله 1: در Minspy ثبت نام کنید و یک برنامه اشتراک برای iOS دریافت کنید. این برای آیفون‌ها، iPad ها و هر دستگاهی که در iOS کار می‌کند، صرف نظر از نسخه، سازگار است.

مرحله 2: اعتبارنامه iCloud دستگاه مورد نظر را با Minspy تأیید کنید. این داده‌ها کاملاً ایمن بوده و در سرورهای مینسپی ذخیره نمی‌شوند و در دسترس هیچ کسی غیر از شما نیست.

مرحله 3: بر روی ” Start ” کلیک کنید.

پس از کلیک بر روی دکمه ” Start “، شما به داشبورد خود منتقل می‌شوید. هر ویژگی Minspy را می‌توان از اینجا استفاده کرد.

روش استفاده در اندروید

هنگام ردیابی مکان Android، همه چیز متفاوت است. برای ردیابی آن، صرف نظر از اینکه می‌خواهید این کار را مخفیانه انجام دهید یا خیر، باید برنامه ردیابی تلفن را بر روی دستگاه هدف اندروید نصب کنید.

برنامه اندرویدی مینسپی کمتر از 2 مگابایت حجم دارد و ظرف چند ثانیه نصب می‌شود. پس از نصب آن، نماد برنامه کاملاً از فهرست برنامه تلفن مورد نظر پنهان می‌شود.

مرحله 1: برای یک حساب Minspy ثبت نام کنید و یک برنامه اشتراک برای دستگاه‌های Android دریافت کنید.

مرحله 2: برنامه Minspy را در دستگاه مورد نظر بارگیری و نصب کنید.

مرحله 3: بر روی “Start” کلیک کنید. برای استفاده از ردیاب موقعیت مکانی، می‌توانید بر روی برگه “Locations” یا “Geofence” کلیک کنید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها