آموزش ساماندهی اپ‌ها در iOS 14 با App Library

0
1367

App Library، برنامه‌های شما را در گروه‌های جداگانه و دارای برچسب سازماندهی می‌کند تا پیدا کردن آن‌ها آسان‌تر باشد. این ویژگی جدید در iOS 14 بسیار مفید است، خصوصاً اگر برنامه‌های زیادی دانلود می‌کنید.

به گزارش کالاسودا و به نقل از theverge، اپ Library به عنوان یک صفحه جداگانه در صفحه اصلی شما ظاهر می‌شود. بعد از ارتقای سیستم عامل به iOS 14 کافی است انگشت خود را به سمت چپ بکشید. کتابخانه آخرین صفحه مورد نظر شما است.

این برنامه به طور خودکار برنامه‌های شما را در پوشه‌هایی سازمان می‌دهد که دارای دسته‌های مختلف هستند.

با فشار طولانی بر روی هر اپلیکیشن در برنامه کتابخانه، یک منوی بازشو به شما این امکان را می‌دهد تا برنامه را حذف کنید یا نماد را در صفحه اصلی خود کپی کنید.

اگر نمی‌توانید برنامه‌ی مورد نظر را پیدا کنید، قسمت جستجو را در بالا انتخاب کنید. می‌توانید نام برنامه مورد نظر خود را تایپ کرده و برای یافتن آن به پایین صفحه اسکرول کنید.

اگر می‌خواهید صفحه اصلی خود را تمیز و خلوت نگه دارید، می‌توانید نمادها را حذف کنید تا فقط در App Library قابل مشاهده باشند.

برای این کار:

در صفحه اصلی، بر روی آیکون برنامه‌ای را که می‌خواهید اضافه کنید فشار دهید.

روی «حذف برنامه/Remove App» ضربه بزنید.

«انتقال به کتابخانه برنامه/Move to App Library» را انتخاب کنید.

همچنین می‌توانید با فشار طولانی مدت بر روی یک قسمت خالی از صفحه اصلی؛ روی نماد “minus” در گوشه برنامه‌ی مورد نظر ضربه بزنید و “Move to App Library” را انتخاب کنید.

اگر می‌خواهید صفحه اصلی خود را تمیز و خلوت نگه دارید، می‌توانید برنامه‌هایی را که تازه نصب شده‌اند فقط در کتابخانه نشان داده شوند.

به Settings > Home Screen بروید.

“Add to Home Screen” یا “App Library Only” را انتخاب کنید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها