آموزش نحوه‌ی انتقال مخاطبین از آیفون به ویندوز 10

0
554

همگام سازی اطلاعات و انتقال مخاطبان بین آیفون و مک کار ساده‌ای است؛ اما در برخی موارد نیاز دارید مخاطبان خود را از آیفون به ویندوز 10 منتقل کنید. با ما همراه باشید تا با روش انتقال مخاطبین از آیفون به ویندوز 10 اشنا شوید.

به گزارش کالاسودا و به نقل از howtogeek،در این روش‌ها از برنامه شخص ثالثی استفاده نمی‌شود. در عوض دو روش ارائه شده که به اسانی در آیفون و ویندوز 10 وجود دارد. روش اول شامل سرویس آیکلود اپل است که برای انتقال بیش از یک مخاطب روش خوبی محسوب می‌شود.

اما روش دوم متکی بر ایمیل است. البته شما به یک ایمیل خاص ایمیل نیاز ندارید – Gmail، Yahoo، iCloud، Outlook و موارد دیگر، همه خوب هستند.

انتقال مخاطبین از آیفون به ویندوز 10 به وسیله آیکلود

برای استفاده از این روش، مخاطبین شما باید با iCloud همگام سازی شوند. این بهترین روش برای انتقال مخاطبین به صورت زیاد و انبوه است.

برای شروع، برنامه “تنظیمات” را در iPhone خود باز کنید. مکان آن در تلفن شما ممکن است متفاوت از آنچه در زیر نشان داده شده است؛ اگر نمی‌توانید آن را پیدا کنید، از Spotlight Search استفاده کنید.

در برنامه “تنظیمات”، روی نام خود در بالای صفحه ضربه بزنید و سپس روی “iCloud” در صفحه زیر ضربه بزنید.

گزینه Contacts را روشن کنید تا به رنگ سبز رنگ در بیاید در این صورت همگام سازی مخاطبین صورت می‌گیرد.

بعد، مرورگری را در رایانه شخصی ویندوز 10 خود باز کنید و با Apple ID خود وارد وب سایت iCloud شوید. روی “مخاطبین” کلیک کنید.

اگر فقط می‌خواهید یک مخاطب را انتقال دهید؛ مخاطب را در صفحه زیر انتخاب کنید، روی نماد چرخ دنده در گوشه پایین سمت چپ کلیک کنید و سپس در فهرست بازشو “Export vCard” را انتخاب کنید.

اگر می‌خواهید چندین مخاطب صادر کنید، ابتدا روی یک نام کلیک کنید. سپس، مکان نما ماوس خود را روی مخاطب نهایی که می‌خواهید صادر کنید، قرار دهید، کلید Shift را فشار داده و نگه دارید و سپس روی آخرین مخاطب کلیک کنید. روی نماد چرخ دنده کلیک کنید و سپس “Export vCard” را از فهرست انتخاب کنید.

به طور پیش فرض، فایل VCF در پوشه “Downloads” در رایانه شخصی شما بارگیری می‌شود. بر روی فایل راست کلیک کرده و در فهرست بازشو “Open” را انتخاب کنید.

در مرحله بعد، مکان‌هایی را که می‌خواهید مخاطبین خود را نصب کنید، انتخاب نمایید. گزینه‌های شما شامل Outlook، برنامه People و مخاطبین Windows است. پس از انتخاب خود، بر روی “تأیید/OK” کلیک کنید تا مخاطبین منتقل شوند.

انتقال مخاطبین از آیفون به ویندوز 10 به وسیله اپلیکیشن Contacts

این روش مخاطبین شما را از طریق ایمیل به رایانه ویندوز 10 شما منتقل می‌کند. اشکال عمده این روش این است که شما در هر بار تنها یک مخاطب را منتقل می‌کنید و امکان انتقال دسته جمعی مخاطبین وجود ندارد.

برای باز کردن برنامه ” Contacts ” روی ” Contacts ” در iPhone خود ضربه بزنید (ممکن است این مکان در تلفن شما متفاوت از آنچه در شکل زیر نشان داده شده است) باشد.

بعد، روی مخاطبینی که می‌خواهید منتقل کنید ضربه بزنید. پس از بارگذاری جزئیات، روی “اشتراک مخاطب/ Share Contact ” ضربه بزنید.

روی آیکون برنامه ایمیل در منوی پاپ آپ که برای ارسال مخاطب به رایانه Windows 10 شما ظاهر شده ضربه بزنید. جزئیات ایمیل را پر کنید و سپس آن را برای خود ارسال کنید.

هنگامی که ایمیل را در رایانه شخصی ویندوز 10 دریافت می‌کنید، روی پیوست VCF راست کلیک کنید، و سپس بر روی ” Open ” از پنجره بازشو کلیک کنید. باز هم، گزینه‌های Outlook، برنامه People و مخاطبین ویندوز در دسترس است که باید یکی را انتخاب نمایید.

این مراحل را برای هر مخاطب دیگری که می‌خواهید وارد ویندوز 10 کنید تکرار نمایید.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها