آنباکسینگ ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 3

0
1689

کمپانی سامسونگ روز پنجم آگوست در رویداد Galaxy Unpacked از محصولات متنوعی رونمایی خواهد کرد. این محصولات شامل گوشی‌های Galaxy Note 20، 20 Ultra، Galaxy Z Fold 2، هدفون جدید TWS ملقب به Galaxy Live Buds، دستگاه های Galaxy Tab S7 و سرانجام ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 3 است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از GizChina ؛ هنوز چند روز تا این رویداد زمان باقی مانده؛ اما اطلاعاتی از Galaxy Watch 3 فاش شده است. امروز، YouTuber دیگری در حال آنباکسینگ Galaxy Watch 3 بود.

 

ویدئوی آنباکسینگ یکی از مهم‌ترین نشت‌های مربوط به ساعت هوشمند جدید است. مهمتر از همه رنگ برنزی آن را نشان می‌دهد. به غیر از برنز، این دستگاه به رنگ مشکی و نقره‌ای نیز موجود خواهد بود.

در این آنباکسینگ Galaxy Watch 3 نوع 41 میلی متر است. همچنین انتظار داریم سامسونگ از سایز 45 میلی متری نیز رونمایی کند. نوع 45 میلیمتری ابعاد 45 در 46.2 در 11.1 میلی متری دارد و دارای صفحه نمایش 1.4 اینچی و همچنین باتری 340 میلی آمپر ساعتی است. از طرف دیگر، نسخه 41 میلی متر دارای ابعاد 41 در 42.5 در 11.3 میلی متری خواهد بود و صفحه نمایش 1.2 اینچی کوچکتری دارد و از باتری 247 میلی آمپر ساعتی قدرت می گیرد.

این ساعت جدید با قابلیت های LTE و GPS همراه است. علاوه بر این، می‌تواند از کل سنسورهای سلامت پشتیبانی کند که شامل سنسور ضربان قلب، نظارت بر فشار خون و الکتروکاردیوگرام (ECG) است. این پوشیدنی دارای 8 گیگابایت حافظه داخلی و 1 گیگابایت رم است. دارای امتیاز MIL-STD-810G بوده و گواهینامه IP68 و همچنین محافظ Gorilla Glass DX در آن قرار داده شده است.

عضو جدید سامسونگ در سری Galaxy Watch نیز با یک شارژر دانگل مغناطیسی بی‌سیم عرضه می‌شود که قدرت 5 وات و درگاه USB-A دارد.

 

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها