آیا شرکت اپل کمپانی دیزنی را خریداری می کند؟

0
1165
آیا شرکت اپل کمپانی دیزنی را خریداری می کند؟

به تازگی خبری جالب در مورد شرکت اپل منتشر شده که نشان می دهد این شرکت فکرهای بزرگی در سر دارد و این مساله امکان پذیر است که شرکت اپل ، کمپانی دیزنی را خریداری کند.

صعود و سقوط سهام شرکت اپل

از زمانی که ارزش هر سهام شرکت اپل به بالاتری حد خود یعنی 233.47 دلار رسید ، دیگر با سقوطی 35 همراه بود و به عدد 148.26 دلار رسید. در حالی که خیلی از افراد فکر می کنند که این سقوط پس از عرضه گوشی های جدید iPhone رخ داد ولی باید به شما بگوییم که این سقوط ارزش سهام دقیقا قبل از عرضه گوشی های جدید اتفاق افتاد. خیلی از کارشناسان معتقد هستند که شرکت اپل باید خط تولیدی جدیدی در محصولات خود ایجاد کند تا کاربران و سهام داران وال استریت دوباره برای خرید سهام این شرکت مشتاق شوند.

خرید جدید شرکت اپل کدام کمپانی است؟

یکی از خبرگزاری های معتبر اعلام کرده است که این در حال حاضر شرکت اپل حدود 237.1 میلیارد دلار پول نقد در اختیار دارد که می تواند یک غنیمت جنگی فوق العاده برای یک حرکت بی نظیر باشد. خیلی از کارشناسان اعتقاد دارند که شرکت اپل باید کمپانی مانند دیزنی ، Salesforce یا تسلا را خریداری کند ، زیرا هیچ یک از آنها فکر نمی کند که شرکت اپل چنین حرکت عجیبی را انجام دهد. به طور کلی ارزش شرکت اپل تا الان حدود 300 میلیارد دلار کاهش پیدا کرده است و باید به این موضوع اشاره کنیم که تا الان بزرگترین خرید شرکت اپل ، شرکت Beats در سال 2014 به ارزش سه میلیارد دلار بوده است.

خرید کمپانی دیزنی

کمپانی دیزنی می تواند یک خرید معقول از سوی شرکت اپل باشد زیرا شرکت اپل قصد دارد تا امسال وارد صنعت سرویس ویدئوهای استریم شود. استیو جابز یک زمانی بزرگترین سهام دار کمپانی دیزنی بود و در هیئت مدیره کمپانی دیزنی هم حضور داشته است. از بین سه احتمال موجود برای خرید ، این کمپانی دارای قیمتی بالا بوده و ارزشی 200 میلیارد دلاری دارد.خرید کمپانی دیزنی

هنوز هم امکان دارد که شرکت اپل تصمیم بگیرد تا هزینه ای گزاف را برای خرید این شرکت انجام دهد. هر ساله میلیون ها توریست به سرزمین های دیزنی در سرتاسر جهان می روند و از آن دیدن می کنند و این می تواند فرصتی مناسب برای شرکت اپل باشد تا هزینه ای معقول دستگاه ها و برند خود را به این فضاها اضافه کند. این موضوع را هم باید ذکر کنیم که کمپانی دیزنی را همه دوست دارند ولی این موضوع در مورد شرکت اپل چندان صادق نیست.

خرید کمپانی Salesforce

بر اساس گفته تحلیل گران خرید کمپانی Salesforce اصلا نمی تواند انتخابی منطقی از سوی شرکت اپل باشد زیرا کسب و کار نرم افزار این شرکت چیزی نیست که شرکت اپل با آن آشنا باشد اما شاید وال استریت بتواند روی تصمیم شرکت اپل تاثیر گذار باشد زیرا ارزش کل این شرکت حدودا 100 میلیارد دلار است. البته این قیمت چندان کمی نیست ولی این شرکت سالیانه 20 درصد سود خود را افزایش می دهد.

باید دید که در نهایت شرکت اپل چه تصمیمی را اتخاذ خواهد کرد و این موضوع را زمان به ما نشان خواهد داد.

نظر شما در مورد تصمیمات شرکت اپل چیست؟ آیا خرید کمپانی دیزنی انتخاب خوبی از سوی شرکت اپل محسوب می شود؟

منتظر نظرات شما دوستان در بخش کامنت ها هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها