آیا محصولات شرکت اپل دچار افزایش قیمت می شود؟

0
410

کالاسودا_ صحبت های جدید حاکی از این است که شرکت اپل قیمت های خود را به دلیل تعرفه های اخیر آمریکا افزایش داده است. در این راستا شرکت اپل نامه جدیدی منتشر کرد و طی آن خواستار اتمام جنگ داد و ستد شد.

شرکت اپل اعلام کرده است که به دلیل تعرفه های جدید آمریکا در مورد چین، یک سری از محصولات این شرکت مانند اپل واچ، ایر پاد و هوم پاد دچار تغییر قیمت شده و قطعا افزایش خواهند یافت. گفته شده که در تعرفه های جدید 25 درصد مالیات اضافه برای محصولاتی که از چین وارد می شود، شکل می گیرد و این موضوع می تواند تاثیر بسزایی روی قیمت محصولات بگذارد.

تغییر قیمت در محصولات شرکت اپل

علاوه بر محصولات ذکر شده فوق، چند محصول دیگر این شرکت هم دچار این افزایش خواهند شد و این موضوع را اپل در نامه ای اعلام کرده است. اپل اعلام کرده محصولاتی دیگر مانند مک مینی، مداد، موس وایرلس، کیس چرمی و کاور آن، بعضی از آداپتورها، شارژرها، کابل ها و قطعات داخلی همگی دچار این تعرفه های جدید شده و افزایش قیمت محسوسی خواهند داشت.

اپل از دولت آمریکا خواسته است این تعرفه های جدید روی محصولات را حذف کند. اپل در نامه ای نوشته است: «واقعا سخت است. این تعرفه ها به این مشکل باعث صدمه به کمپانی ها و مصرف کنندگان آمریکایی شود و ما به دولت پیشنهاد می کنیم که تغییراتی در سیاست های خود در مورد تعرفه ها داشته باشد.»

تا الان دولت های آمریکا و چین تعرفه ها را روی محصولات اعمال نکرده اند زیرا این تغییرات روی قیمت محصولات مرتبط به تکنولوژی و همچنین روابط این دو کشور تاثیر می گذارد. اپل واقعا نسبت به این موضوع نگران است. خیلی محصولات این شرکت در چین تولید می شود و توانسته بازار کاری مناسب برای این کشور به وجود آورد.

قطعا این تعرفه های جدید می تواند روی تمام محصولات اپل تاثیر بسزایی بگذارد و قیمت های این محصولات را افزایش دهد.

اپل همچنین اعلام کرده است که این تعرفه ها در صورت اعمال به صورت مالیات روی محصولات برای کاربران آمریکایی دیده می شود.

هنوز معلوم نیست که چه زمانی این تعرفه های جدید اعمال شود ولی مسئولان آمریکایی اعلام کرده اند که نقطه نظرات تمام کمپانی ها را شنیده اند و به آنها رسیدگی می کنند.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید. شما دوستان می توانید نظرات خود را راجع به این خبر با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها