آیا منتظر متاورس هستید؟ متاورس همین جاست

0
229
Metaverse

از آنجایی تبلیغ و بازاریابی دنیای متاورس هر روز بیشتر و بیشتر می‌شود؛ اما بهتر است بدانید که فناوری‌های اصلی متاورس از قبل وجود دارد: واقعیت افزوده (AR)، واقعیت مجازی (VR) و سایر تجربیات واقعی متقابل به طور گسترده استفاده می‌شود و متاورس از قبل وجود داشته است.

متاورس همین جاست

به گزارش کالاسودا و به نقل از venturebeat، امروزه کاربران از تجربیات واقعیت افزوده و واقعیت مجازی استفاده می‌کنند و سفرهای روزانه‌ی خود را در بزرگترین پلتفرم‌های اجتماعی مانند فیس بوک، تیک تاک و اسنپ به اشتراک می‌گذارند.

تنها در اسنپ، بیش از 250000 سازنده میلیون‌ها تجربه واقعیت افزوده ایجاد کرده‌اند که روزانه به بیش از 200 میلیون کاربر اسنپ چت می‌رسد.

همانطور که می‌بینید، برنامه‌های کاربردی هیجان انگیزی وجود دارند که می‌توانند برای کمپانی شما و نام تجاری‌تان مفید باشد؛ بدون آنکه منتظر یک “متاورس” واحد و تحت کنترل شرکت باشید. برای شروع با AR/VR، این کاری است که باید انجام دهید:

محصولات و سرویس‌های شرکتتان که در این محیط کار می‌کنند را شناسایی کنید.

با اینفلوئنسرها، جوامع، سازندگان یا آژانس‌هایی که این محیط را می‌شناسند همکاری کنید.

البته تنها شرکت کردن در محیط AR/VR/XR کافی نیست، باید آن را از طریق ابتکارات تبلیغاتی خود گسترش دهید.

شکی وجود ندارد که “متاورس” تا سالها در گفتگوها، بازاریابی، فرهنگ و … تسلط خواهد داشت. اما با ظهور پارادایم جدید ارتباطات سه بعدی، نیازی به انتظار برای آن نیست.

متاورس در حال حاضر اینجاست و مصرف کنندگان درگیر آن هستند. بهتر است در بخش AR/VR/XR فعال شوید تا مخاطبان خود را سرگرم کنید و برند خود را برای آینده‌ی پیش رو آماده کنید.

 

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها