آیفون ۱۶ پرو و P70 Pro هوآوی، اولین گوشی‌های جهان مجهز به پریسکوپ چهاربازتابی

0
617

پرچمداران بعدی اپل و هوآوی یعنی آیفون ۱۶ پرو و P70 Pro  هوآوی اولین گوشی‌های جهان مجهز به دوربین با پریسکوپ چهاربازتابی خواهند بود.

به گزارش کالاسودا،مینگ چی کو، تحلیلگر اپل در گزارشی از کمپانی لارگان یاد می‌کند که به صورت انحصاری فناوری دوربین‌های مجهز به زوم چهاربازتابی را در جهان در اختیار دارد.

این کمپانی با دو مکپانی اپل و هوآوی برای تولید انبوه در سال ۲۰۲۴ قرارداد بسته است.

این فناوری اجازه زوم چهاربازتابی را روی دوربین فراهم می‌کند تا زوم ۱۲۰ میلیمتری روی گوشی نصب و اجرایی شود.

از آنجایی که لارگان تنها تامین کننده دوربین با زوم چهاربازتابی است، به گفته مینگ چی کو، توانسته بازده تولید سه ماهه سوم ۲۰۲۳ خود را از ۴۰ به ۷۰ درصد افزایش دهد.

این کار باعث می‌شود تا مونتاژ کننده لنز در سال ۲۰۲۴ کسب و کارش به شدت رونق بگیرد و پیش بینی شده است که فروش آیفون مجهز به این فناوری انقلابی سالانه ۱۶۰ درصد رشد کند.

تحلیلگر اپل همچنین اشاره می‌کند که هوآوی مشتری بزرگی برای دوربین‌های زوم لارگان در سال ۲۰۲۴ خواهد بود و از آن به عنوان یکی دیگر از سریع‌ترین برندهای در حال رشد در کنار اپل در بخش تقاضا برای زوم پریسکوپ انقلابی نام می‌برد.

وی می‌گوید مدل‌های P70، P70 Pro و P70 Art در نیمه اول سال ۲۰۲۴ به تولید انبوه خواهند رسید و دارای دوربین‌های پریسکوپ چهار بازتابی و تراشه‌های Kirin داخلی خواهند بود.

کو اشاره می‌کند که سری P70 در مقایسه با P60 شاهد رشد ۱۰۰ درصدی در فروش سالیانه خواهد بود.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها