آیفون 12 با نرخ تازه سازی 120 هرتز و باتری 4400 میلی آمپر ساعتی

0
169

از آنجا که به ماه سپتامبر نزدیک‌تر می‌شویم (ماه عرضه احتمالی سری آیفون 12)، گمانه زنی‌ها در مورد سری آیفون 12 اپل شدت می‌گیرد. در اینجا خلاصه‌ای از شایعات و گمانه زنی‌ها در مورد سری آیفون 12 را مشاهده می‌کنید.

شکل ظاهری

به گزارش کالاسودا و به نقل از gizchina، در این سری قاب فلزی به پشت بدنه‌ی شیشه کشیده شده و مقاومت آن را در برابر سقوط بیشتر کرده است. آیفون 12 همانند آیفون 11 پرو رنگ سبز تیره نخواهد داشت. درعوض با رنگ آبی جدیدی عرضه می‌شود.

صفحه نمایش

آیفون 12 پرو با صفحه نمایش با نرخ تازه سازی متغیر 120 هرتز همراه خواهد بود. هر چهار آیفون 12 از یک صفحه OLED بهره می‌برند؛ برخلاف حدس و گمان‌های اولیه که نشان می‌داد برخی از مدل‌ها از نمایشگرهای LCD استفاده می‌کنند.

باتری

وقتی صحبت از باتری می‌شود، اطلاعات اپل بسیار محافظه کارانه خواهد شد. در حقیقت، حتی در زمان راه اندازی، اپل به طور رسمی ظرفیت باتری آیفون‌های خود را فاش نمی‌کند.

برای مشخص شدن ظرفیت باتری آیفون باید گوشی توسط متخصصان جداسازی شود. با این حال، گمانه زنی‌ها در مورد باتری آیفون 12 می‌گوید که باتری آن از 4،400 میلی آمپر ساعتی که قبلاً پیش بینی شده بود، بزرگ‌تر و قوی‌تر خواهد بود. اپل سابقه استفاده از باتری‌های بزرگ را ندارد. بزرگ‌ترین آن باتری iPhone 11 Pro Max است که از قدرت 4000 میلی آمپر ساعت (3،969 میلی آمپر ساعت) بهره می‌برد.

بیومتریک

سری آیفون 12 با عملکرد بهتر Face ID همراه هستند؛ در حالی که اندازه شکاف جلوی صفحه نمایش کوچک‌تر خواهد شد. علاوه بر این، آیفون 12 پرو مکس از یک سنسور تشخیص اثر انگشت روی صفحه استفاده می‌کند.

دوربین

به دلیل عملکرد ضعیف دوربین 64 مگاپیکسلی، اپل به استفاده از سنسور 12 مگاپیکسلی ادامه خواهد داد. با این حال سرعت فوکوس اتوماتیک 2-3 برابر بیشتر است و لنزهای راداری iPad Pro را به آن اضافه می‌کند. این سنسور ممکن است از بزرگنمایی نوری 3 برابر و بزرگنمایی دیجیتال 30 برابر پشتیبانی کند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها