اتفاقی عجیب؛ اکانت Apple ID کاربران اپل قفل شد!

0
634
اتفاقی عجیب؛ اکانت Apple ID کاربران اپل قفل شد!

اتفاقی عجیب؛ اکانت Apple ID کاربران اپل قفل شد!کالاسودا_ به تازگی خبری عجیب در مورد اپل و اکانت Apple ID کاربران منتشر شده که نشان می دهد اکانت خیلی از کاربران به دلایلی نامعلوم قفل شده است.

مشکلات اخیر کاربران در زمینه ،اکانت Apple ID

دیروز یک سری از کاربران اعلام کرده اند که اکانت Apple ID آنها به دلایلی نامعلوم قفل شده است. خیلی از کاربران این مشکل را در توییتر خود منتشر کرده اند و خیلی دیگر نیز این مشکل خود را در سایت Reddit به اشتراک گذاشته اند.

دلایل عجیب برنامه برای قفل کردن اکانت Apple ID

به نظر می رسد این کاربران به دلایل امنیتی با قفل شدن اکانت Apple ID خود مواجه شده اند و تنها گزینه پیش روی آنها بازیابی رمز عبور خود بوده است. نکته جالب توجه این است که این مشکل با اتفاقاتی کاملا عجیب رخ داده است. مثلا کاربر پس از پخش موسیقی در Apple Music یا مشاهده فیلمی در Apple TV با مشکل مواجه شده است.

اظهارات کارمند ناشناس اپل

هنوز شرکت اپل واکنشی رسمی به این مشکل سراسری نشان نداده است ولی یک کارمند ناشناس این شرکت به صورت غیر رسمی اظهار داشت:« در حال حاضر نمی توانیم اسم این مشکل را باگ بگذاریم. این مشکل هر چیزی که هست ، تنها روی تعداد کمی از کاربران تاثیر گذاشته است.»اتفاقی عجیب؛ اکانت Apple ID کاربران اپل قفل شد!

واکنش شرکت اپل نسبت به این مشکل

باید دید که در روزهای آینده اپل چه واکنشی نسبت به این مشکل خواهد داشت و آیا با ارائه یک به روزرسانی جدید این مشکل را برطرف خواهد کرد یا خیر. جواب تمام این سوالات در روزهای آینده مشخص خواهد شد.

طرز کار اکانت Apple ID

Apple ID می‌تواند تمام محتوای کاری شما در محصولات و سرویس‌های ارائه شده توسط اپل را در خود ذخیره کند. این اطلاعات شامل موقعیت مکانی دستگاه در هر لحظه و عکس‌های شخصی شما نیز می‌شود. پس به یاد داشته باشید که نباید اطلاعات Apple ID را به افراد دیگر ارائه دهید.

در کنار موارد فوق، باید ذکر شود که کشور مربوط به Apple ID بسیار حائز اهمیت است، چرا که برای ثبت گیفت کارت های مربوط به یک کشور در اپل ایدی خودتان، حتما باید کشور Apple ID شما با گیفت کارت خریداری شده یکسان باشد.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را در مورد این خبر و باگ اخیر Apple ID با ما بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها