بیکسبی برای کاربران ایرانی فعال می شود

0
433

بیکسبی برای کاربران ایرانی فعال می شود|کالاسوداکالاسودا – خبر بسیار خوب این‌ هفته برای هواداران ایرانی سامسونگ، فعال شدن یکی از نوآورانه‌ترین گزینه‌های پرچمداران این برند بود.

گوشی‌های گلکسی S8 و S8+ از همان ابتدا مجهز به یک دستیار هوشمند بسیار کارآمد به نام بیکسبی بودند که ابتدا تنها در آمریکا و کره جنوبی فعال بود. اکنون سامسونگ اعلام کرده است این دستیار هوشمند به صورت تدریجی برای تعداد زیادی از کشورهای جهان از جمله ایران فعال می‌شود. پس از فعال شدن این دستیار بر روی گوشی گلکسی S8 یا S8+ خود می‌توانید دکمه مخصوص بیکسبی که در زیر دکمه ی کنترل صدا قرار داده شده است را فشار دهید تا به صفحه اصلی این اپلیکیشن منتقل شوید. با فشردن و نگه داشتن این دکمه، بیکسبی آماده دریافت فرمان صوتی شما می‌شود. می‌توانید از بیکسبی بخواهید وقتی به خانه رسیدید به شما یادآوری کند به گیاهان آب بدهید یا وقتی به اداره برگشتید به همکارتان زنگ بزنید.

می‌توانید از دستیار جدیدتان بخواهید برنامه‌هایتان را منظم کند زیرا او صدا، متن یا لمس را درک می‌کند و پیوسته در حال یادگیری روش‌های شما در انجام امور مختلف است تا دستیاری بهتر از قبل شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها