ارائه راهکارهای لجستیکی توسط لجستیک بازار

0
998

لجستیک بازار، متخصص در توسعه نرم افزارهای لجستیکی در ایران، راهکارهای مناسبی برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ ارائه می‌کند.

به گزارش کالاسودا، لجستیک بازار، پلتفرم ارائه خدمات و محصولات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در صنایع لجستیک، حمل و نقل و پست است.

این پلتفرم در ایران برای اولین بار توسط لجستیک بازار راه اندازی شده است.

به طور کلی بازیگران اصلی این پلتفرم شامل تامین کنندگان حرفه ای، متقاضیان و سرمایه گذارن محصولات و خدمات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) لجستیک، هستند.

پلتفرم لجستیک بازار با بهره برداری ازمنابع زیرساختی، استانداردها و پروتکل‌های موجود، ارزشهایی با کیفیت ممتاز و قابلیت یکپارچه سازی حوزه ICT در صنعت لجستیک را ایجاد می نماید.

به علاوه شرکت لجستیک بازار اهدافی چون شبکه‌سازی میان بازیگران اصلی و تبدیل شدن به مرجع علمی و دانشی در این صنعت را دنبال می‌نماید.

لجستیک بازار با استفاده از نیروهای متخصص خود، فضایی را فراهم کرده است که فعالان این حوزه با ظرفیت‌های متفاوت بتوانند خدمات نرم افزاری، فناوری اطلاعات و ارتباط مورد نیاز خود را به عنوان سرویس، بدون نیاز خرید یک یا چند نرم افزار استفاده نمایند، که این موضوع خود سبب مدیریت هزینه‌ها و ارتقای سطح کیفی خدمات می‌شود.

در واقع لجستیک بازار قدرت انتخاب زیادی را پیش روی ذی‌نفعانش قرار می‌دهد تا آن‌ها با توجه به نیازها و توانشان بتوانند به صورت مختلف از خدمات نرم افزاری و ICT استفاده کنند.

لجستیک بازار یک پلتفرم چند وجهی است که با ذی‌نفعان متعددی سروکار دارد و برای آن‌ها خلق ارزش می‌کند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها