از افکت های جذاب برنامه اسنپ چت رونمایی شد

0
1055
از افکت های جذاب برنامه اسنپ چت رونمایی شد

از افکت های جذاب برنامه اسنپ چت رونمایی شدکالاسودا_ به تازگی خبرهای جذابی در مورد برنامه اسنپ چت منتشر شده است که نشان می دهد این برنامه از افکت های جذاب خود رونمایی کرده است.

رونمایی از افکت های جدید برای برنامه اسنپ چت

اگر شما هم سه میلیون کاربر فعال خود در طی سه ماه از دست می دادید چیکار می کردید؟ آفرین روی حیوانات مردم تمرکز می کردید. برنامه اسنپ چت از افکت های جذاب خود رونمایی کرده است که می تواند گربه ها را شناسایی کند. شما می توانید از این افکت ها برای حیوانات خانگی خود استفاده کنید و عکس های جالبی را خلق کنید.

تاریخچه افکت های جدید

گربه ها اولین حیواناتی نیستند که افکت های اسنپ چت برای آنها به بازار عرضه می شود. سال گذشته هم این شرکت از افزونه شناسایی اجسام بی جان رونمایی کرد که کاربر می توانست شکلک های جالبی برای اشیا انتخاب کند. این سیستم شناسایی گسترش یافت و به سگ ها رسید. حالا هم این شرکت این شکلک ها را برای گربه ها عرضه کرده است.

ماندگاری افکت های جدید

این حرکت جالبی از سوی شرکت اسنپ چت محسوب می شود ، زیرا کاربران می توانند عکس های جالبی را به وسیله این افکت ها خلق و با دوستان خود به اشتراک بگذارند. اما باید دید که این افزونه ها موقت خواهند بود یا اینکه این افکت ها ماندگار خواهند بود؟ زمان این موضوع را به ما نشان خواهد داد.

از افکت های جذاب برنامه اسنپ چت رونمایی شد

توضیحاتی در مورد برنامه اسنپ چت

اسنپ چت یک اپلیکیشن ارسال و دریافت تصاویر مخصوص تلفن همراه از شرکت اسنپ ‌اینک بوده که توسط ایوان اشپیگل و بابی مورفی از دانشجویان دانشگاه استنفورد بنیان گذاری و توسعه داده شده ‌است. با استفاده از این برنامه، کاربران می‌توانند عکس گرفته یا ویدئو ضبط کنند و سپس به آنها متون یا نقاشی اضافه و آنها را به لیستی از دریافت کنندگان مشخص شده ارسال کنند. این تصاویر و ویدئوها اصطلاحاً اسنپ نامیده می‌شوند. کاربران می‌توانند یک محدوده زمانی را مشخص نمایند که فقط در طی آن، دریافت کنندگان می‌توانند تصاویر را مشاهده کنند. پس از به پایان رسیدن این محدوده زمانی، این تصاویر از دید دریافت کنندگان مخفی شده و از سرورهای اسنپ چت نیز حذف می‌شوند. از ماه نوامبر ۲۰۱۳ این محدوده زمانی می‌تواند بین ۱ تا ۱۰ ثانیه انتخاب شود.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را با ما در بخش کامنت ها را به اشتراک بگذارید.

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها