استارت‌آپ اروپایی Byrd، رقیب آمازون در اروپا می‌شود

0
128

استارت‌آپ Byrd حدود 56 میلیون دلار سرمایه، برای توسعه شبکه تدارکات و تجارت الکترونیک اروپایی خود به عنوان جایگزین و رقیبی برای آمازون، جمع آوری کرد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از techcrunch، یک استارت‌آپ در حال توسعه در اروپا، به نام Byrd در حال ایجاد شبکه‌ای از انبارداری، خدمات تحویل و نرم افزار برای مشتریان تجارت الکترونیک است و در این راستا 56 میلیون دلار در سری C سرمایه جمع آوری کرده است.

استارت‌آپ Byrd آخرین بار در کمتر از یک سال پیش، یک سرمایه 19 میلیون دلاری به رهبری مورو جمع آوری کرد.

استارت‌آپ مستقر در برلین امروز به مشتریان تجارت الکترونیک، یک انبارداری مجازی در هفت کشور اروپایی را ارائه می‌کند؛ البته نه به عنوان مالک انبار بلکه با استفاده از فضای انبارهای دیگران به همراه مجموعه‌ای از نرم‌افزار که به مشتریان کمک می‌کند تا با آنها ارتباط برقرار کرده و مدیریت کنند.

این خدمات امروز در بریتانیا، فرانسه، آلمان، هلند و اتریش در دسترس بوده و جدیدترین انبارهای آن در ایتالیا و اسپانیا مستقر شده است. سوئد، دانمارک و لهستان در فهرست بعدی قرار دارند که در اواخر امسال عرضه می‌شوند و در مجموع 30 انبار در 10 کشور جهان تعبیه شده است.

این استارت آپ برای خرده فروشان خود جایگزین مناسبی برای انواع خدمات آمازون پرایم ارائه می‌دهد که شامل گزینه‌های حمل و نقل سریع و مدیریت محصولات است.

الکساندر لیشتر، مدیر بیرد گفت: «ما در حال حاضر تعداد زیادی سفارش آمازون را انجام می‌دهیم. اما چرا آنها از طریق آمازون ارسال نمی‌شوند؟ چون بازرگانان دوست دارند مستقل باشند و حق انتخاب داشته باشند و عملیات را با کانال‌های مختلف ادغام کنند. بنابراین درست نیست که آمازون بهترین و تنهاترین راه حل باشد.»

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها