استراتژی دو سر برد با عرضه‌ی بازی‌های سونی روی PC

0
147

سونی در گزارش مالی جدید خود، اعلام کرد که فروش PS5 به 13.4 میلیون واحد رسیده است؛ اما معاون اجرایی سونی از فروش PS5 در نیمه اول سال راضی نیست.

به گزارش کالاسودا و به نقل از gizchina، در این بین، مت پیسکاتلا، تحلیلگر گروه NPD، گفت سونی می‌تواند با قرار دادن بازی‌های شخص اولش در رایانه‌های شخصی سود کرده و به یک نتیجه‌ی برد-برد دست پیدا کند. در واقع هم سودآوری سونی بیشتر خواهد شد و هم از آنجا که در ایالات متحده، بسیاری از بازیکنان PS5 یا PS4 ندارند؛ می‌توانند از این بازی‌ها در پی سی استفاده کنند.

این تحلیلگر گفت که طبق داده‌های NPD Group PlayerPluse، در ایالات متحده تنها یک سوم گیمر های رایانه شخصی دارای PS4 هستند. در ادامه تنها 8 درصد از آن‌ها PS5 دارند.

سونی نام ناشر «پلی‌استیشن موبایل/PlayStation Mobile» را به «پلی‌استیشن پی‌سی‌ال‌سی/PlayStation PC LLC» تغییر داده و چهار بازی شاملHell The Submariner،GUNS UP،The Revelry و  The Past Is No Longer در آن قرار دارد.

سونی پیش از این اعلام کرده بود که عرضه تجهیزات نیمه هادی خود را محدود کرده که تأثیر آن بر تولید PS5 بیشتر از انتظار است. با این حال، سونی قول داده تا جای ممکن PS5 را در اختیار گیمرها قرار دهد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها