اسپیکر بلوتوثی قابل حمل Huawei FreeGO

0
1438

شرکت هوآوی با تولید “اسپیکر جدید بلوتوثی قابل حمل Huawei FreeGO” خط تولیدی “Free” خود را گسترش می‌دهد. خط تولیدی “Free” در حال حاضر دارای هدفون‌های FreeBuds TWS و همچنین یک هدفون بی سیم FreeLace است. طبق گزارشی از Weibo leakster، به نام @ 长安 数码 君، هواوی به زودی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل با نام Huawei FreeGO را عرضه خواهد کرد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از GizChina، به گفته‌ی این کاربر، اسپیکر بلوتوثی قابل حمل Huawei FreeGo از کیفیت صدای بهتری برخوردار است. این اسپیکر همچنین شامل عملکردهای بیشتر و همچنین رابط USB Type-C است. این اسپیکر با توجه به اندازه‌ی کوچک و جیبی آن یک وسیله قابل حمل به حساب می‌آید. اسپیکر بلوتوثی Huawei FreeGo با قطر 120 میلی متر و ضخامت 31 میلی متر بسیار کوچک است.

با نگاهی به طراحی این اسپیکر، یک دکمه چند منظوره در کنار آن مشاهده می‌شود. این دکمه‌ی تنظیم صدا است و تماس‌ها را نیز می‌پذیرد و یا رد می‌کند. علاوه بر این، این دکمه دستیار صوتی را نیز فعال می‌کند، میکروفون را قطع کرده و یا آهنگ را مکث / یا مجدداً پخش می‌کند. طبق گفته هواوی، این دستگاه از الگوریتم فشرده سازی دینامیکی DRC و تنظیم EQ صوتی بهره می‌برد و صدای صاف و شفافی به وجود می‌آورد.

اسپیکر بلوتوثی Huawei FreeGo همچنین دارای ویژگی‌هایی مانند NFC برای جفت شدن با سایر دستگاه‌ها است. علاوه بر این، از میکروفن دوتایی با زاویه‌ی 360 درجه Omni پشتیبانی می‌کند. میکروفون برد 3 متری دارد.

این اسپیکر از یک باتری 11.25 Wh برخوردار است که از شارژ سریع 9V 2A و 5V 2A پشتیبانی می‌کند. شارژ این دستگاه از طریق رابط USB Type-C است. طبق ظرفیت باتری و ادعای شرکت با یک بار شارژ 15 دقیقه‌ای شما می‌توانید تا 2 ساعت به موسیقی گوش دهید.

هنوز هیچ اطلاعات رسمی از زمان عرضه‌ی این دستگاه در بازار و قیمت آن در دسترس نیست.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها