اسکوترهای 990 دلاری Unagi در CES قدرتمندتر شدند

0
615

Unagi، کمپانی تولید کننده‌ی اسکوتر های برقی، از یک مدل قدرتمند در CES 2020 رونمایی کرد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از verge، این مدل مجهز به موتوری قدرتمندتر از قبل بوده که نه تنها دور موتور و سرعت بالاتری دارد، بلکه حمل و نقل این اسکوتر را هم آسانتر کرده است.

علاوه بر آن، وعده داده شده است که مشتریان می‌توانند اسکوتر خود را با هر ترکیب رنگ و بافتی که دوست داشته باشند، شخصی سازی کنند.

اسکوتر جدید E500 Dual Motor Scooter  دو موتور به توان 250 وات دارد که در دو سر اسکوتر جای گرفته‌اند.

به گفته‌ی کمپانی، مهندسی جدید این اسکوتر و موتور های آن به شما اجازه‌ی حرکت با سرعتی تا سقف 30 کیلومتر در ساعت را می‌دهد.

دور موتور آن هم تا 32 نیوتون بر متر بالا می‌رود که امکان بالا بردن وزنی معادل 90 کیلو گرم از تپه ای با شیب تند را دارد.

با وجود داشتن دو موتور مجزا، این اسکوتر تنها 11 کیلوگرم وزن دارد که بسیار حیرت انگیز است.

این اسکوتر 3 حالت سواری دارد: مبتدی با سرعت 14 تا 17 کیلومتر بر ساعت، پیشرفته با سرعت 20 تا 24 کیلومتر بر ساعت و حرفه ای با سرعت 24 تا 30 کیلومتر بر ساعت.

باتری لیتیوم یونی این اسکوتر می‌تواند با یک بار شارژ کامل، شما را تا مسافت 24 کیلومتر جابجا کند.

البته لازم به ذکر است که اکثر خریداران این وسیله‌ی نقلیه نهایتا روزانه تا 8 کیلومتر مسافت را با این وسیله طی خواهند کرد.

خریداران این محصول می‌توانند به هنگام سفارش اسکوتر خود، سفارش شخصی سازی رنگ آنرا هم بدهند.

بر خلاف اسکوتر اول این شرکت که محدود به 4 رنگ ساده بود، شما می‌توانید برای اسکوتر جدید خود از گریدینت ها و الگو های رنگی مختلف، یکی را انتخاب کنید.

این شرکت قول داده است که بدنه‌ی فیبر کربنی این اسکوتر به همراه کیفیت فوق بالای رنگ آن، در کنار هم محصولی زیبا و پایدار را تحویل شما دهد.

شرکت Unagi سال گذشته با اولین اسکوتر 990 دلاری خود وارد صحنه‌ی رقابت با مدل های چینی شد.

این شرکت از یک تیم طراحی چینی استفاده می‌کند و طرح های آنها هم به صورت بین المللی لایسنس شده اند. کلمه‌ی Unagi در زبان ژاپنی به معنای مارماهی آب شیرین است.

لازم به ذکر است که امروزه خواننده های بزرگ و مشهوری مثل کندریک لامار و بیلی آیلیش از این اسکوتر ها استفاده می‌کنند.

از حواشی جالب این شرکت می‌توان به این مورد اشاره کرد که سال گذشته این شرکت به یکی از شرکت های تولید اسکوتر رقیب، Unicorn، کمک کرد تا از زیر بار فشار مالی خارج شود.

این شرکت به تمام افرادی که اسکوتر های Unicorn را خریداری کرده بودند، اما آنها را دریافت نکرده بودند، اسکوتر های خود را عرضه کرد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها