اشتراک گذاری خودکار شناسه پزشکی در تماس اضطراری در iOS 13.5

0
167

اپل در حال کار روی قابلیت اشتراک گذاری اطلاعات پزشکی با مراکز تماس 911 در مواقع اضطراری برای صاحبان آیفون و اپل واچ در iOS 13.5 است؛ در حال حاضر اپل در حال آزمایش این ویژگی با توسعه دهندگان است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از انگجت، این کمپانی اعلام کرد iOS 13.5، که دو هفته آینده شروع به کار خواهد کرد به کاربران این امکان را می‌دهد تا تلفن یا ساعت هوشمند خود را تنظیم کنند تا اطلاعاتی دخیره شده در شناسه پزشکی‌شان را به طور خودکار به اشتراک بگذارند.

اگر با قابلیت شناسه پزشکی یا همان Medical ID آشنایی ندارید، این ویژگی در برنامه Health Apple است. شما می‌توانید آن را ویرایش کرده و اطلاعاتی مانند گروه خونی، شرایط پزشکی موجود، تماس‌های اضطراری و همچنین هرگونه حساسیت غذایی و پزشکی را در آن وارد نمایید.

با قابلیت‌های جدید iOS، دستگاه اپل از موقعیت مکانی شما استفاده می‌کند تا در تماس با 911 از آن استفاده کند. هر آنچه که در شناسه پزشکی خود دخیره می‌کنید، در دستگاه شما نیز رمزگذاری می‌شود.

عملکرد جدید ویژگی دیگری را در سیستم عامل iOS، تکمیل می‌کند.

شما می‌توانید در صورت اضطراری آیفون خود را تنظیم کنید تا شناسه پزشکی‌تان را نمایش دهد. پس از روشن کردن این ویژگی، یک نماد در سمت چپ صفحه قفل آیفون شما نشان داده می‌شود و به اولین فرد اجازه می‌دهد تا بدون باز کردن قفل آیفون، کارت شناسایی پزشکی‌تان را ببیند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها