اضافه شدن دکمه کمک مالی به خیریه‌ها در اینستاگرام

0
306

فیس‌بوک قابلیت جدیدی را در اختیار پروفایل‌های غیرتجاری می‌گذارد که به‌صورت یک دکمه کمک مالی در پروفایل اینستاگرام آن‌ها ظاهر خواهد شد. این دکمه اهدای کمک‌های مالی به‌زودی در استوری فیس‌بوک نیز به کار گرفته می‌شود.

به گزارش کالاسودا و به نقل از theverge، فیس‌بوک در حال راه‌اندازی سه قابلیت جدید برای افزایش سرمایه‌گذاری در سراسر سیستم‌عامل‌های خود است: یک دکمه donation یا کمک مالی در اینستاگرام، استیکر جمع‌آوری کمک‌های مالی در فیس‌بوک و قابلیت اهدای کمک‌های مالی در لایو استریم های بازی در فیس‌بوک.

دکمه کمک مالی یا donation در اینستاگرام

دکمه جدید اینستاگرام تغییر بزرگی در کمک و حمایت‌های مالی از این کمپانی به وجود می‌آورد. اکنون پروفایل های غیرتجاری می‌تواند این قابلیت را به‌صورت یک دکمه کمک مالی یا donation در نمایه اینستاگرام و در کنار شماره تماس خود داشته باشند و از آن به‌صورت دائم استفاده کنند. کاربران می‌توانند از این دکمه برای پیشبرد امور مالی متنوع استفاده کرده و با اهداف خیرخواهانه از سایر کاربران و دنبال کننده‌های خود کمک مالی دریافت کنند. پیش‌ازاین کاربران تنها قادر بودند از برچسب کمک مالی در استوری های خود استفاده نمایند که بعد از 24 ساعت ناپدید می‌شد. (اکنون همین برچسب کمک‌های مالی به استوری فیس‌بوک نیز اضافه شده است).

فیس‌بوک همچنین در حال قرار دادن قابلیت کمک‌های مالی در استریم لایو در بازی‌های خود برای بیشتر گیمر های سطح بالا است. آن‌ها می‌توانند یک دلیل را انتخاب کرده و از بینندگانشان به هنگام تماشای بازی به‌صورت زنده درخواست کنند که به آن‌ها کمک مالی اعطا نمایند. استریمر می‌تواند مبلغ هدف را تعیین کند و اعلان به‌صورت پنجره پاپ آپ برای افراد خیر ظاهر می‌شود.

این شرکت همچنین به‌طور جداگانه قصد دارد به افراد غیرانتفاعی در یافتن داوطلبان و خیرین کمک کند. آن‌ها می‌توانند فرصت‌هایی را در صفحه خود لیست کنند و به دنبال آن کاربران از راه دور ثبت‌نام کرده و کمک‌های مالی خود را انجام دهند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها