اطلاعات فاش شده از فناوری شارژ سریع نصب شده روی گوشی Redmi K30

0
339

بر اساس اطلاعات فاش شده از حساب‌رسمی Redmi Weibo، گوشی Redmi K30 از باتری بزرگ 4500 میلی‌آمپری استفاده کرده و از شارژ فوق‌العاده سریع بهره‌مند شده است.

به گزارش کالاسودا و به نقل ازAndroidauthority، تا رونمایی Redmi K30 کمتر از یک هفته مانده است و اکنون اطلاعات زیادی در مورد این گوشی از شرکت Redmi فاش شده است.

با فرض اینکه اطلاعات Redmi صحت داشته باشد؛ شارژر سیمی 30 واتی باتری Redmi K30 را در مدت یک ساعت از صفر تا 100 درصد شارژ خواهد کرد. البته قبل از پذیرفتن این موضوع دستگاه باید بررسی شود؛ اما اگر ادعا ردمی درست باشد با یک گوشی با شارژ فوق‌العاده سریع روبه‌رو خواهیم شد.

 تصویر منتشر شده درWeibo در مورد باتری و شارژ سریع Redmi K30

به‌منظور مقایسه بهتر است بدانید که بیشتر پرچم‌داران این روزها، باتری‌هایی با این اندازه یا کوچک‌تر دارند. به‌عنوان‌مثال OnePlus 7 Pro دارای باتری 4000 میلی‌آمپری است؛ درحالی‌که سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس از باتری 4300 میلی‌آمپر ساعتی برخوردار است. ایسوس زنفون 6 باتری 5000 میلی‌آمپری دارد که در صدر قرار گرفته است. اما تنها اندازه باتری مهم نیست. زمان شارژ باتری نیز اهمیت دارد که در Redmi K30 بسیار سریع‌تر از رقبا است.

با توجه به مشخصات دیگری که تاکنون درباره Redmi K30 منتشر شده است؛ انتظار می‌رود این گوشی از یک صفحه نمایش 6.66 اینچی FHD + با نرخ تاره سازی 120 هرتز برخوردار باشد. Redmi، یک نام تجاری زیر مجموعه شیائومی است که پیش‌ازاین تأیید کرده بود که این دستگاه از رابط MIUI 11 شیائومی استفاده خواهد کرد.

این شرکت پیش‌ازاین اعلام کرده بود که Redmi K30 از ارتباطات 5 جی نسبتاً ارزان برخوردار است. البته ارزان‌ترین گوشی 5 جی آماده در بازار نخواهد بود؛ اما قیمت آن آن‌قدرها گران نیست.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها