اعتراض رانندگان اوبر به سیاست های جدید این شرکت

0
416

کالاسودا_رانندگان خشمگین اوبر در استرالیا به دلیل سیستم قیمت گذاری جدید این شرکت تصمیم گرفتند تا صبح روز دوشنبه مسافران خود را جا به جا نکنند و به درخواستی پاسخ ندهند.

اتحادیه رانندگان سیستم حمل و نقل شهری از رانندگان درخواست کردند که بین ساعت ۷ الی ۹ صبح روز دوشنبه اپلیکیشن اوبر خود را فعال نکنند و بدین صورت اعتصاب و اعتراض خود را در زمینه این سیستم قیمت گذاری نشان دهند.این سیستم قیمت گذاری به گفته این اتحادیه اصلا مناسب شرایط کارمندان و کارگران نیست.

یکی از اعضای این اتحادیه از این شرکت درخواست کرده است که سیستم قیمت گذاری قبل از سفر را حذف کند و از همان مدل مسافت طی شده و زمان گذشته استفاده کند.

این موضوع حالتی رقابتی با لیفت داشته است و اوبر هم از این سیستم قیمت گذاری برای اولین بار در نوامبر سال گذشته در آمریکا اجرایی شد.در ماه مارچ هم این سیستم در استرالیا پیاده سازی شده است.

این سیستم به کاربر و راننده ها اجازه می دهد که مبلغ هر سفر را قبل از انجام آن مشاهده کنند.

این اتحادیه اعلام کرده این سیستم به ضرر راننده ها خواهد بود زیرا آنها شاید با ترافیک غیر منتظره مواجه شوند یا اینکه مسافر چند توقف داشته و یا جاده بسته باشد ، همگی این موارد به ضرر راننده خواهد بود.

یکی دیگر از خواسته های این اتحادیه خارج شدن رانندگاه به صورت دلخواه از سیستم UberPOOL بود ، این سیستم در ماه مارچ در استرالیا اجرایی شد.رانندگانی که از UberPOOL استفاده می کنند می توانند چند مسافر با مقاصد یکسان را جا به جا کنند ولی ۲۰ درصد اضافه مبلغ دریافت کنند.

این اتحادیه اعلام کرد : (( رانندگانی هم که قرار است از سیستم UberPOOL استفاده کنند باید غرامت دریافت کنند و به همین صورت به کار در این سیستم ادامه ندهند.))

امیدواریم که از این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را راجع به این خبر در بخش کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید.

این اتحادیه همچنین درخواست کرده است که ۱۵ درصد به روی مبالغ اضافه شود زیرا قیمت رسیدگی به ماشین هم افزایش یافته و این موضوع می تواند تاثیر بسزایی بر زندگی رانندگان داشته باشد.

شرکت اوبر هنوز صحبتی راجع به خواسته های این اتحادیه نداشته است ولی قطعا طی روزهای آینده صحبت های این شرکت را راجع به این موضوع خواهیم شنید.

 با ما در کانال تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها