افتتاح اولین مرکز تدارکات یکپارچه Maersk در دبی

0
160

کمپانی مرسک کانو امارات،یکپارچه کننده لجستیک کانتینری، اولین مرکز تدارکات یکپارچه خود را در دبی افتتاح کرد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از freshplaza، این مرکز در منطقه آزاد جبل علی توسط ریچارد مورگان مدیر منطقه‌ای مرسک و کریستوفر کوک مدیر مرسک امارات و با حضور مشتریان برتر افتتاح شد.

ریچارد مورگان گفت ایت اولین مرکز لجستیک یکپارچه مرسک در امارات است تا تعهد خود به مشتریان خاورمیانه‌ای خود را تقویت کنیم.

وی افزود به راه حل‌ها برای مواجهه با چالش‌های خاص در منطقه ادامه می‌دهیم.

حمل و نقل اقیانوسی و تدارکات و توزیع به طور سنتی بین سهامداران متعدد در منطقه تقسیم شده و منجر به الزامات لجستیکی پیچیده شده است.

حالا با راه اندازی مرکز لجستیک یکپارچه در دبی، کمپانی مرسک گامی بزرگ به سوی راه حل واقعا یکپارچه برای مشتریان خود است که دبی را به عنوان دروازه تجارت جهانی مورد استفاده قرار می‌دهند.

مرکز جدید مرسک با نصب پنل خورشیدی در پشت بام تاسیسات خود بیش از 434 مگاوات ساعت انرژی پاک تولید می‌کند و بدین ترتیب 1700 تن انتشار کربن را در 10 سال آینده کم می‌کند.

این مرکز یکی از 250 انبار مدرنی است که مرسک در اختیار دارد که 85 مرکز آن سال 2021 افتتاح شده و 1.5 میلیون متر مربع را پوشش می‌دهد.

این تشکیلات عظیم در 50 کشور تسهیلات مختلفی را برای کالاهای مختلف از جمله پتروشیمی، خرده فروشی، کالای مصرفی متحرک سریع FMCG، فناوری و خودرو ارائه می‌کند.

تاسیسات جدید به بندرگاه و فرودگاه آل مکتون نزدیک است و به مصرف کنندگانی که اتصال هوایی دارند و یا کانتینر جابجا می‌کنند، خدمات رسانی می‌کند.

همچنین این مرکز با سیستم مدیریت انبار پیشرفته مبتنی بر فناوری مدرن و دیجیتالی کار می‌کند و با داشتن داشبورد قوی و راه حل پیشرفته برای مدیریت تاریخ انقضا، هدررفت FMCG را به صفر می‌رساند.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها