افزایش سودآوری اپلیکیشن‌ها در دوران کروناویروس

0
525
افزایش سودآوری اپلیکیشن‌ها در دوران کروناویروس

سودآوری اپلیکیشن‌ها با توجه به قرنطینه‌ی ناشی از بیماری کروناویروس بیشتر شده است، زیرا بیشتر کاربران وقت خود را با گوشی‌های هوشمند می‌گذرانند و برنامه‌های بیشتری را دانلود می‌کنند. در اینجا داده‌های شرکت تحلیلگر AppAnnie نشان داده شده است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از indianexpress، ثابت شده که قرنطینه و بحران جهانی ناشی از بیماری کرونا ویروس بر اقتصاد اپلیکیشن ها بسیار تاثیرگذار است؛ زیرا مردم در سراسر دنیا وقت بیشتری را با گوشی‌های خود صرف می‌کنند. براساس آخرین گزارش شرکت تحلیلگر AppAnnie، بارگیری برنامه‌ها و هزینه‌های مصرف کننده در سه ماهه اول سال 2020 افزایش یافته است.

داده‌های AppAnie نشان می‌دهد که مدت زمان صرف شده و استفاده از گوشی‌های همراه بطور گسترده‌ای افزایش یافته است، به ویژه در کشورهایی که با این بیماری همه گیر بیشتر درگیر شده‌اند.

مصرف کنندگان 22.5 میلیارد برنامه جدید را در فروشگاه Google Play دانلود کردند و این نشان دهنده جهشی 5 درصدی در سال است. در iOS، بارگیری‌ها 15 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته و با 9 میلیارد دانلود جدید در این سه ماه افزایش یافته است.

از نظر دسته بندی‌ها، بازی‌ها، ابزارها و سرگرمی‌ها بیشترین دانلودها را در Google PLay به خود اختصاص داده‌اند. دسته‌بندی‌های دیگری که شاهد رشد شدید در دانلود بودند عبارتند از: بهداشت و تناسب اندام (40 درصد)، آموزش (35 درصد) و تجارت (30 درصد).

میانگین ساعت استفاده از اپلیکیشن ها در هفته برای برنامه‌های غیر بازی، رو به افزایش است.

هزینه‌های پرداختی مصرف کننده در سراسر جهان برای برنامه‌های موجود در فروشگاه زیادتر شده است.

دانلود برنامه‌های سراسر جهان در فروشگاه‌ها زیادتر شده است.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها