افزایش مشکل سبز شدن نمایشگر گوشی‌های گلکسی سامسونگ

2
1431

گزارشهای اخیر حکایت از افزایش معضل سبز شدن گوشی‌های گلکسی سامسونگ دارد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از گیزچاینا، چندی پیش کاربران گوشی گران قیمت Galaxy S20 Ultra از سبز شدن نمایشگر خود در نور کم شکایت کردند.

سامسونگ با پذیرش مشکل، آپدیت Firmware ارائه کرد و عنوان کرد با به روز رسانی نرم افزاری مشکل حل می‌شود و چنین شد.

حالا کاربرانی از آمریکا، هند و اروپا {لینک} با گوشی‌هایی مانند نوت 8، نوت 9، اس9 و اس 10 لایت،نوت 10 لایت مشکلی مشابه را گزارش کرده‌اند که نشان می‌دهد معضل سبز شدن نمایشگر در حال افزایش است.

به نظر می‌رسد این مشکل زمانی که صفحه نمایش از روشنایی کم برخوردار است، رخ می‌دهد. بنابراین همیشه روی تجربه کاربر تاثیر نمی‌گذارد.

از سوی دیگر با توجه به تعداد شکایات، معلوم است حالت گسترده پیدا نکرده است اما سامسونگ نیز نیابد زمان زیادی را برای پیدا کردن علت دقیق بروز مشکل و رفع آن صرف کند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
2 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها
Meysam
Meysam
3 سال پیش

سلام من گوشی a51 خریدم حدودا ۲۵ روزی میشه در حالت تاریک که تم گوشی مشکی میشود یکطرف سمت راست صفحه لکه سبز کمرنگتری نسبت به سمت چپ نشان داده میشود باید جای باشید که اتاق تاریک باشه بدون روشنایی لامپ دلیلشو نمیدونم ولی این مشکل رفع نمیشود حتی با بازنشانی کارخانه که انجام داده ام امروز. بروز رسانی اندروید براش اومده بود اونم نصب کردم فایده نداشت رفع نشده بیشتر در قسمت تنظیمات گوشی_روی صفحه کلید مشخصه_عکسهای با سایه رنگی سرمه ای،جیگری،و… رنگای تیره بیشتر معلومه عزیزان برای شماهم این مشکل وجود داره بله طبق مطالبی که قرار داده… Read more »

Last edited 3 سال پیش by Meysam
Yaser
Yaser
3 سال پیش
Reply to  Meysam

گوشی منم a30 دوروزه همیجوری شده بدون ضربه و اب نمیدونم از اپدیته یا چیز دیگه