افزایش میزان قطعی اینترنت در جهان به دلیل قرنطینه‌ی خانگی

0
279

قطع جهانی اینترنت در حین قرنطینه ناشی از کروناویروس به رکورد بالایی رسیده است، زیرا تقاضا برای استفاده از اینترنت در این دوران بسیار زیادتر شده است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از dailymail، به گفته شرکت اطلاعاتی ThousandEyes، قطع شدن شبکه اینترنتی در سراسر جهان در ماه مارس افزایش یافته است. در حالی که زیرساخت‌های اینترنتی در انگلستان بهتر از ابتدای ماه آوریل عمل می‌کنند، هفته گذشته شاهد افزایش قطعی‌های زیادی در این کشور بودیم.

این یافته‌ها چند روز پس از آن اتفاق افتاد که کاربران Virgin Media در انگلستان خاموشی‌های گسترده‌ای را تجربه کردند، که این شرکت دلیل آن را به جای افزایش استفاده، به یک خطای فنی شبکه نسبت داده است.

قطع اینترنت انگلیس هنگامی که با سطح جهانی مقایسه می‌شود به طور کلی کم است. حدود یک سوم از کل این قطعی‌ها در سه ماهه اول سال جاری در اروپا، خاورمیانه و آفریقا رخ داده است.

“Angelique Medina، مدیر بازاریابی ThousandEyes گفت:” ما شاهد کاهش چشمگیری در خاموشی‌های اینترنتی در بین ارائه دهندگان شبکه هستیم که شامل خدمات کنفرانس ویدیویی نیز می‌شود. در انگلیس، اواسط ماه مارس این خاموشی‌ها زیاد شد، اما وقتی یک اوج جهانی در اوایل ماه آوریل رخ داد، انگلستان تحت تأثیر کمتری قرار گرفت.

علاوه بر این، کارشناسان همچنین شاهد افزایش خاموشی در ارائه دهندگان ابری در طول ماه مارس بودند که قبل از افزایش دوباره در دو هفته گذشته؛ در اوایل آوریل بهبود یافته بود.

در اوایل این هفته، خاموشی‌های اینترنتی Virgin Media در سراسر انگلستان، ایرلند و هلند از ساعت 17:15 در تاریخ 27 آوریل آغاز شد و تا روز بعد همچنان برای بسیاری از مشتریان ادامه داشت. گزارش‌ها نشان می‌دهد که بسیاری از خانه‌ها تا عصر دوشنبه بدون اینترنت بودند.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها