افزایش هزینه‌ها به جای کاهش هنگام استفاده از فضای ابری در کسب کارها

0
58

در دهه گذشته، پذیرش فضای ابری به یک قانون تبدیل شده است؛ با این حال، بیشتر شرکت‌هایی که این فناوری را پذیرفته‌اند، هزینه‌های زیادی را متحمل شده اند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از venturebeat،  به عبارت دیگر، استفاده از فضای ابری برای بیشتر مشاغل، به جای صرفه جویی، هزینه‌های بیشتری را به بار آورده است.

با وجود این، 69 درصد از کسب و کارها در جهان طی شش ماه گذشته به رایانش ابری روی آورده اند و پیش بینی می‌شود هزینه‌های کاربر نهایی برای سرویس ابر در سراسر جهان تا پایان سال به نزدیک به 482 میلیارد دلار افزایش یابد.

این توسعه ابری بر این فرض تاکید دارد که سرمایه گذاری بیشتر یک شرکت در فضای ابری اگر چه امروز هزینه دارد؛ اما در آینده اقتصادی تر خواهد بود.

آینده سرویس هاس مشتری مبتنی بر هوش مصنوعی

شرکت‌ها به دنبال کاهش هزینه‌ها هستند و بسیاری از  هزینه‌های فناوری ابری خود را ارزیابی مجدد می‌کنند.

اما امروزه وابستگی به فناوری ابری برای پیشرفت کسب‌وکار حیاتی است.

در اینجا چند نکته برای کمپانی‌ها وجود دارد تا درک بهتری از هزینه‌های فناوری ابری خود داشته و هزینه‌های خود را کاهش دهند.

هزینه‌های اساسی ابر را درک کنید

اکثر هزینه‌های ابر را می‌توان به سه جزء اصلی تقسیم کرد – خدمات، استفاده و قیمت اصلی که همه آنها در صورت مدیریت نادرست می‌توانند باعث اتلاف هزینه‌ها شوند.

هزینه فناوری ابر خود را مدیریت کنید

اغلب، سازمان‌ها از فناوری‌های ابری به خاطر «تحول دیجیتال» استفاده می‌کنند و این فناوری را بدون درک کافی از هزینه‌ها یا عملکردی که انجام می‌دهد، به کار می‌گیرند.

اما این عدم مدیریت استفاده از فناوری ابر و هزینه‌ها به یک مشکل بزرگ تبدیل می‌شود.

کلام آخر

با اجرای صحیح، فناوری ابر می‌تواند کار را آسان‌تر و مشارکتی‌تر کند، کارایی و ارتباطات را در یک سازمان ارتقا بخشد، باعث انعطاف‌پذیری، مقیاس‌پذیری و تداوم کسب‌وکار شود و در نهایت در هزینه‌ها صرفه‌جویی کند.

ابر دیجیتال شباهت زیادی به ابرهای موجود در آسمان ما دارند؛ بسیار پویا، ناملموس، همیشه در حال تغییر و به راحتی می‌توانند از دید ما محو شوند.

بنابراین همه شرکت‌ها باید این سرویس‌ها، استفاده و قیمت را در سراسر سازمان از طریق فرآیند تجسم، بهینه‌سازی و نظارت مداوم ارزیابی کنند.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها