افزودن HDR و نرخ فریم تا 120 هرتز به بازی‌های قدیمی روی Xbox Series X

0
151

مایکروسافت قابلیت پردازش تصویری HDR و نرخ فریم 60 تا 120 ثانیه را به بازی‌های قدیمی که روی کنسول جدید Xbox Series X قابل اجرا هستند؛ اضافه می‌کند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از GizChina، مایکروسافت قول داده است تا روی  Xbox Series X، بازی‌های XboxOne و همچنین بازی‌های Xbox 360 و Xbox اصلی قابل اجرا باشند.

و حالا با همکاری گروه فناوری پیشرفته ایکس باکس، اجازه می‌دهد تا به طور خودکار پشتیبانی از پردازش تصویری HDR را به بازی‌های خود اضافه کند. این قابلیت را می‌توان در بازی‌های اصلی Xbox با 20 سال قدمت نیز به کار گرفت.

این شرکت پیش از این پشتیبانی از HDR را به بازی‌های قدیمی مانند “Mirror’s Edge” در Xbox One X اضافه کرده بود.

این شرکت همچنین قصد دارد با افزایش نرخ فریم{ بسامد نمایش داده شدن نگاره‌ها یا فریم‌ها روی یک نمایشگر}، به بهبود برخی از بازی های قدیمی در Xbox Series X بپردازد؛ در این صورت بازی ها با وضوح بالاتر و کیفیت تصویری بهتر اجرا خواهند شد و کاربر قادر به افزایش نرخ فریم از  30fps به 60fps یا 60fps به 120fps است.

علاوه بر این مایکروسافت از قابلیت بازیابی سریع Xbox Series X پرده برداری کرد که به کاربر این امکان را می‌دهد تا به سرعت بین چندین بازی جابجا شود.

همه این پیشرفت‎ها بخشی از کارهای در حال انجام مایکروسافت است. این ویژگی‌ها اجازه می‌دهند تا بازی‌های نسل اول Xbox ،Xbox 360 و Xbox One روی کنسول جدید Xbox Series X به خوبی و با کیفیت بهتری اجرا شوند. مایکروسافت قصد دارد برخی از بازی های نسل اول را در ماه جولای به نمایش بگذارد.

کنسول Xbox Series X قرار است فصل چهارم 2020 راهی بازار شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها