افزونه جدید و جذاب مرورگر فایرفاکس به بازار عرضه شد

0
269
افزونه جدید و جذاب مرورگر فایرفاکس به بازار عرضه شد

به تازگی خبری جذاب در مورد مرورگر فایرفاکس منتشر شده که نشان می دهد این برنامه از افزونه جدید و جذاب خود پرده برداری کرده است.

ویدئوهایی که به صورت ناخودآگاه اجرا می شوند

زمانی که شما سایتی را باز می کنید و ویدئویی به صورت خودکار اجرا می شود قطعا می تواند آزاردهنده باشد. حالا به نظر می رسد که مرورگر فایرفاکس قصد دارد تا یا افزونه جدید و جذاب خود به مبارزه با این مشکل بزرگ بپردازد. این افزونه جدید و جذاب می تواند تمام ویدئوهایی که به صورت خودکار پخش می شوند را بی صدا کند. البته اگر خود کاربر این ویدئوها را اجرا کند دیگر بی صدا نخواهند بود.

کاربران می توانند لیست سفیدی از سایت های مورد علاقه خود داشته باشند.

مرورگر فایرفاکس به این موضوع اشاره کرده است که این افزونه فقط از اجرای ویدئوهایی جلوگیری خواهد کرد که بدون اینکه کاربر حرکتی در آن سایت داشته باشد اجرا می شوند و ویدئوهایی که به خواست کاربر اجرا می شوند شامل این افزونه نخواهند شد. کاربران همچنین می توانند به صورت دستی به سایت اجازه دهند تا ویدئوهای خود را اجرا کند.

برای مثال کاربران می توانند به سایتی مانند یوتیوب اجازه دهند تا ویدئوهای خود را حتی قبل از اضافه شدن به صفحه اجرا کند. به خاطر اینکه سیستم یوتیوب به این صورت است که زمانی که کاربر ویدئو را انتخاب می کند ، در صفحه جدید ویدئو به صورت اتوماتیک اجرا خواهد شد.

گوگل پیشتاز در ارائه این افزونه

مرورگر فایرفاکس اولین مرورگری نیست که چنین افزونه ای را به سیستم خود اضافه می کند. گوگل نیز سال گذشته چنین افزونه ای را به مرورگر کروم اضافه کرد. یک کار دیگر هم که گوگل به مرورگر خود اضافه کرد این بود که لیست شخصی به این افزونه اضافه کرد تا کاربر بتواند لیستی از سایت هایی که علاقه ندارد ویدئو اجرا شود به آن اضافه کند.

زمان رونمایی از این افزونه جدید و جذاب

بهتر است که زودتر مرورگر فایرفاکس خود را به روزرسانی کنید تا این ویدئوها پهنای باند و حجم اینترنت شما را مصرف نکنند. گفته شده که این افزونه در تاریخ 19 مارچ به تمام مرورگرهای فایرفاکس اضافه خواهد شد.ویژگی های اخیر مرورگر فایرفاکس

ویژگی های اخیر مرورگر فایرفاکس

– رابط کاربری جدید و جذاب تر

– سرعت بسیار بالا در بارگزاری صفحات وب

– امنیت بالا

– محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی

– مدیریت حرفه ای تر Add-on ها

– کاهش بسیار محسوس Crash ها در استفاده از این نسخه

– سازگاری مثال زدنی با جاوا اسکریپت برای بارگزاری هرچه بهتر صفحات

قطعا این مرورگر می تواند نگاه هر کاربری را به خود جلب کند و باید گفت که رقابت بین کروم و فایرفاکس ادامه خواهد یافت. باید دید که در نهایت این افزونه چه بازخوردی بین کاربران خواهد داشت و این افزونه کیفیت لازم را خواهد داشت یا خیر.

نظر شما در مورد این افزونه جدید و جذاب در مروگر فایرفاکس چیست؟ آیا به نظر شما این افزونه می تواند کاربردی و خاص باشد؟

منتظر نظرات شما دوستان در بخش کامنت ها هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها