افزونه های جدید برای گوشی های میان رده سامسونگ رونمایی می شود

0
753

افزونه های جدید و جذاب همیشه با گوشی های پرچم دار به بازار عرضه می شوند اما سامسونگ قصد دارد بازهم خاص بودن خود را با روشی تازه نشان دهد.

آقای کواه مدیر بخش گوشی سامسونگ اعلام کرده است که این کمپانی تمرکز خود روی متمایز ساختن گوشی های میان رده خود از گوشی های پرچم دار قرار داده است تا بتواند فروش این گوشی ها را نیز افزایش دهد و به همین علت از افزونه های جدید برای گوشی های میان رده بهره خواهد برد.

توضیحات مدیر بخش گوشی سامسونگ در مورد افزونه های جدید

آقای کواه اظهار داشت:« در گذشته ، من تکنولوژی های جدی را برای گوشی های پرچم دار ارائه کردم تا بتوانم تمایزی میان این گوشی ها با دیگر گوشی ها بوجود آورم و حالا به سراغ گوشی های میان رده آمده ایم و تصمیم گرفته ایم که تکنولوژی های تازه و افزونه های جذابی برای متمایز ساختن این رده از گوشی ها ارائه کنیم.»

تغییر اصلی تمرکز روی رده میانسال ها است

آقای کواه گزارش داده است که باید این تغییرات را برای توسعه دهندگان گوشی سامسونگ توضیح می داده است. اولین گوشی که قرار است با تغییرات جدید و افزونه های جذاب تر به بازار عرضه شود سری A این شرکت خواهد بود. قیمت این گوشی ها حدودا 400 دلار است که عملا تفاوت قیمت بسیاری با گوشی های پرچم دار S9 و نوت 9 دارد اما به دلیل مقرون به صرفه بودن این گوشی های میان رده ، محبوبیت بسیاری در بازار جهانی دارند.

درآمد بخش گوشی سامسونگ طی چند سال اخیر دچار لغزش شده است و به همین دلیل بازار گوشی این شرکت نیز تغییراتی خواهد داشت. در حالی که گوشی های پرچم دار این شرکت به خوبی در آمریکا فروش دارند ولی بازارهای دیگر این کمپانی در بخش های مختلف جهان به شدت وابسته به قیمت هستند و هر تغییری می تواند فروش این گوشی ها را کاهش دهد.

افزونه های جدید برای گوشی های میان رده

این شرکت با معرفی گوشی های مختلف تلاش کرده است که این توازن را به خوبی ایجاد کند. کمتر از یک ماه آینده افزونه های جدیدی از این شرکت برای گوشی های میان رده منتشر خواهد شد که می تواند هدف دلخواه این کمپانی را در بازارهای حساس شکل دهد.

برای مثال در سری جدید A سامسونگ که امسال عرضه شد صفحه نمایش بزرگتر ، دوربین های قوی تر ارائه شد اما این تغییرات هنوز نتوانسته رقیبی مناسب برای گوشی های جدید و پرچم دار سامسونگ باشد. البته رقابت بین سامسونگ و وان پلاس پیش از پیش شده است و این شرکت تلاش کرده است تا با اضافه کردن افزونه های جدید به گوشی های میان رده خود رقیب مناسبی برای وان پلاس باشد.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها