اقدام عجیب شبکه اجتماعی توییتر در مورد پیام های دایرکت کاربران!

0
248
اقدام عجیب شبکه اجتماعی توییتر در مورد پیام های دایرکت کاربران!

به تازگی خبری عجیب و خاص در مورد شبکه اجتماعی توییتر منتشر شده که نشان می دهد این شبکه اجتماعی پیام های دایرکت کاربران را که حذف شده را چندین سال است که ذخیره می کند و شاید این موضوع برای کاربران این شبکه اجتماعی اصلا جالب نباشد.

حذف پیام های دایرکت کاربران از شبکه اجتماعی توییتر

شبکه اجتماعی توییتر به کاربران خود اجازه می دهد تا پیام های دایرکت خود را از سمت خودشان حذف کنند و اگر طرف مقابلشان هم پیام دایرکت را حذف کند دیگر نسخه خاصی از این مکالمه وجود نخواهد داشت اما حالا به نظر می رسد که این پیام های حذف شده به صورت کامل حذف نمی شوند و این موضوع را یکی از موسسات تحقیقاتی امنیتی اطلاع داده است.

ذخیره شدن پیام های دایرکت کاربران در سرور های توییتر

به نظر می رسد که وقتی کاربر با اعلان حذف شدن پیام دایرکت خود مواجه می شود ، کاملا اشتباه بوده و تمام پیام های دایرکت کاربران در توییتر ذخیره می شود. کاربران وقتی به دانلود فایل های آرشیو خود از اکانت خود می پردازند متوجه این موضوع می شوند. این گزارش همچنین اعلام کرده است که پیام هایی که از سوی اکانت های تعلیق شده ارسال شده اند نیز قابل رویت بوده و کاربران می توانند از آن استفاده کنند.ذخیره شدن پیام های دایرکت کاربران در سرور های توییتر

اطمینان توییتر به رسیدگی به این موضوع و حل باگ مورد نظر

حالا این تنها باگ نگران کننده این شبکه اجتماعی نیست و اطلاعات به نظر می رسد که تنها توسط کاربرانی دیده می شود که این پیام ها را ارسال یا دریافت کرده اند اما این موضوع که توییتر پیام های دایرکت کاربران علی رغم اظهار به پاک کردن آنها ، پاک نمی کند اصلا جلوه جالبی برای این کمپانی ندارد. توییتر شکی نیست که از این موضوع مطلع بوده و اعلام کرده است که حتما به آن رسیدگی خواهد کرد ولی هیچ گارانتی برای آینده این پیام ها دیگر وجود ندارد و همین مساله نگاه ها را به این شبکه اجتماعی منفی کرده است.

توجه به حریم خصوصی خود در فضای مجازی

حالا اگر از تمام این مسائل بگذریم باید بگوییم که به طور کلی هیچ چیزی در اینترنت به طور کامل حذف نمی شود حتی اگر این کمپانی اعلام کرده باشد که موضوع مورد نظر حذف شده است!

در کل شما کاربران باید به خوبی به این مسائل دقت کنید تا حریم خصوصی شما در فضای اینترنت مورد حمله افراد غیر قرار نگیرد.

نظر شما در مورد این باگ اخیر توییتر چیست؟

منتظر نظرات شما دوستان در بخش کامنت ها هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها