امتیاز دوربین Galaxy Z Flip زیر آیفون XS در شاخص DxOMark

0
764
دوربین گوشی تاشو سامسونگ گلکسی زد فلیپ در شاخص معروف دگزومارک بعد از آیفون XS قرار گرفت.

دوربین گوشی تاشو سامسونگ گلکسی زد فلیپ در شاخص معروف دگزومارک بعد از آیفون XS قرار گرفت.

به گزارش کالاسودا و به نقل از جی اس ام ارنا و دگزوماک، این گوشی در بخش عکس امتیاز 109 و در بخش ویدئو امتیاز 96 را به دست آورد. امتیاز کلی داده شده به این گوشی توسط شاخص دگزومارک 105 است.

یکی از گوشی‌های مطرح گوشی تاشوی سامسونگ بوده که منهای تاشو بودن نمایشگر شیشه‌ای، ویژگی خاصی دیگری در بخش سخت افزار ندارد.

گفتنی اس دوربین دوگانه این گوشی شامل 12 مگاپیکسلی با وضوح تصویری f/1.8  واید 27 میلی‌متری  دوآل پیکسل و 12 مگاپیکسلی f/2.2 اولتراواید 12 میلی‌متری است که HDR و پانوراما تصویر گرفته و 60 فریم بر ثانیه با 2160 پیکسل فیلم 4k می‌گیرد. دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی با وضوح f/2.4 است.

امتیاز اخذ شده توسط زد فلیپ پایین‌تر از آیفون XS و XS Max است که دو سال پیش عرضه شدند و زد فلیپ امسال معرفی شد.

گفتنی است هیچ مشکلی در بخش دوربین این گوشی وجود ندارد و تنها نکته این است که رقابت میان گوشی‌های پریمیوم بسیار شدید و میلیمتری است.

بر اساس این آزمایش جزییات تصویری در زد فلیپ گاهی اوقات کم است. طنین مصنوعی برخی تصاویر قابل مشاهده بوده و اتوفوکوس پایین و تولید رنگ حاشیه‌ایدر تصاویر داخل خانه روی لنز اولتراواید به خوبی دیده می‌شود.

از طرف دیگر محدوده دینامیکی عکس DR { تفاوت مقدار روشنایی بین تاریک‌ترین نقاط و روشن‌ترین نواحی عکس} گسترده بوده و ترسیم رنگ هم در کنار white balance خوب است.

ضبط ویدئویی نیز خوب بوده و با تعالی رنگ، فوکوس مناسب و تثبیت تصویری همراه است.

 

مطلب مرتبط: 3 گوشی هواوی در صدر بهترین ‌دوربین‌ها در دگزومارک/ Honor V30 Pro دوم جدول

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها