امداد و نجات با اتکا به فناوری

0
207
امداد و نجات با اتکا به فناوری

امداد و نجات با تکیه بر فناوری از این پس خدمات گسترده تری به امدادجویان ارایه می دهد.

به گزارش خبرنگار کالاسودا، 10 ایده برتر یک رویداد فناوری در حوزه امداد و نجات مورد حمایت برای تجاری سازی قرار می گیرند.

نخستین رویداد ملی (کارآفرینی و فناوری) ایده پردازی، فناوری و کار آفرینی امداد، نجات و خدمات داوطلبانه با مشارکت همه واحدهای جمعیت هلال احمر و همکاری شرکت های تخصصی و دانشگاه ها همکاری زیست بوم تولید محتوای دیجیتال ابر زندگی، مرکز نوآوری و شتابدهی توسکا و سایر دستگاه ها و سازمان ها با هدف تشویق و ترویج توسعه فناوری در حوزه ماموریت های جمعیت هلال احمر برگزار شد.

این رخداد ملی در امتداد فعالیت های سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در زمینه آموزش مبانی کارآفرینی و کسب و کار در بین جوانان هلال احمری و برگزاری رویداد کارآفرینی مقدماتی و پیشرفته از تمام استان ها است که در 2 سال گذشته با عنوان «بومینو» با همکاری گروهی از اساتید دانشگاهی و متخصصان حوزه کارآفرینی و با حمایت وزارت کشور صورت گرفته است.

در این رویداد ملی 2 روزه تیم هایی از استان های آذربایجان شرقی، سمنان، خراسان رضوی، البرز، قم، خراسان شمالی، کیش، همدان، مرکزی، گیلان، یزد، کرمانشاه، قزوین، آذربایجان غربی، خوزستان، تهران، کرمان و اصفهان حضور داشتند.

35 تیم برتر این رویداد که از بین 211 ایده انتخاب شدند، پس از بحث و بررسی به کمک مشاوران، طرح های خود را تکمیل کردند.

در این رویداد با حضور مدیران جمعیت هلال احمر 10 ایده برتر معرفی شدند که با حمایت های این جمعیت به مراحل تجاری سازی راه پیدا می کنند.

در این رویداد ملی، شرکت کنندگان در یک مسابقه علمی و عملیاتی نسبت به ارائه ایده ‌ها و طرح ‌های عملیاتی و اجرایی خود با محوریت فرهنگ سازی، اطلاع رسانی، پیش آگاهی و فناوری های حوزه توانمند سازی و بازسازی و نظایر آن اقدام کردند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها