عرضه اندروید Q برای گوشی های هواوی، 14 محصول تایید شدند

0
414
عرضه اندروید Q برای گوشی های هواوی، 14 محصول تایید شدند

عرضه اندروید Q برای گوشی های هواوی یکی از مهم ترین دغدغه کاربران و علاقه مندان گوشی های هوشمند هواوی است، این کمپانی چینی به تازگی 14 محصول که بدون شک این به روز رسانی را دریافت می کنند را اعلام کرده است.

در روزهایی که آینده سیستم عامل گوشی های هوشمند هواوی مشخص نیست، کمپانی هواوی تاکید کرده که رابط کاربری EMUI 10 بر پایه ی اندروید Q در 11 گوشی هوشمند در دسترس قرار خواهد گرفت. در این لیست گوشی های پرچمدار هواوی و سری پی اسمارت قرار دارند.

کدام گوشی های هواوی اندروید 10 را دریافت می کنند؟

 

کدام گوشی های هواوی اندروید 10 را دریافت می کنند؟

بر اساس اخبار منتشر شده از کمپانی هواوی گوشی های هوشمند هواوی P30 Pro، P30 و P30 Lite در میان محصولاتی که اندروید Q را دریافت می کنند قرار خواهد گرفت و در کنار این گوشی هوشمند هوشمند پرچمداران سری Mate نیز قرار دارند. گوشی های هوشمند Mate 20، Mate 20 Pro و Mate 20X 5G نیز این به روز رسانی را دریافت خواهند کرد.

در کنار این گوشی های هوشمند موبایل های P20 Pro، P20، P Smart 2019، P Smart+ 2019 و P Smart Z سایر گوشی های موبایل هستند که این به روز رسانی بزرگ را دریافت خواهند کرد.

گوشی های هوشمند آنر نیز از این مشکل ایجاد شده بی نصیب نیستند و این نگرانی برای کاربران آنر نیز وجود دارد اما هواوی قول عرضه اندروید Q برای گوشی های سری آنر 20 که شامل گوشی های Honor 20 Pro، Honor 20 و Honor 20 lite است را داده است.

در هفته گذشته پیش از رونمایی EMUI 10 توسط XDA نشان داده شد که رابط کاربری و همچنین آیکون های این سیستم عامل مورد بازبینی قرار گرفته و ارتقا پیدا کرده است. در بخش دوربین نیز قابلیت های بیشتری در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت و همچنین لوگوی EMUI نیز طراحی جدیدی به خود گرفته است.

حال باید در روز های آینده منتظر خبر های دیگری در مورد کمپانی هواوی و گوگل باشیم، در صورتی که این مشکلات برطرف شود گوشی های هوشمند بسیاری از کمپانی هواوی این به روز رسانی را دریافت خواهند کرد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها