اپلیکیشن فیسبوک مسنجر از افزونه جدید و جذاب خود پرده برداری کرد

0
336
اپلیکیشن فیسبوک مسنجر از افزونه جدید و جذاب خود پرده برداری کرد

به تازگی خبر جالب توجهی در مورد اپلیکیشن فیسبوک مسنجر شنیده می شود که نشان می دهد این اپلیکیشن از افزونه جدید و کاربردی خود پرده برداری کرده است.

افزونه جدید و جذاب اپلیکیشن فیسبوک مسنجر

فیسبوک به تازگی از افزونه جدید خود رونمایی کرده است که طی آن کاربران می توانند پیام های ارسال شده خود را پس از مدت زمانی بعد از ارسال پاک کنند. در مورد این موضوع شایعاتی قبلا شکل گرفته بود. پس اگر شما پیام نادرستی را به فرد اشتباهی ارسال کردید ، می توانید آن را پس از ارسال پاک کنید.

چگونگی حذف پیام در اپلیکیشن فیسبوک مسنجر

به نظر می رسد که شما می توانید پیام هایی را که از زمان ارسال آن 10 دقیقه می گذرد به طور کامل پاک کنید. شما پس از این انتخاب با دو گزینه مواجه خواهید شد : حذف برای همه ، حذف برای شما. زمانی که شما حذف برای همه را انتخاب کنید ، شما با پیامی با عنوان اینکه این پیام برای شما حذف شده است مواجه خواهید شد.چگونگی حذف پیام در اپلیکیشن فیسبوک مسنجر

دسترسی عجیب مدیر فیسبوک

این موضوع دقیقا شبیه کاری است که مارک زاکربرگ می تواند در فیسبوک انجام دهد و پیام های مورد نظر خود را حذف کند. این موضوع زمانی مشخص شد پیام های مدیر این شرکت به صورت ناگهانی حذف می شدند. زمانی که این موضوع را از مارک زاکربرگ پرسیدند ، او جواب مشخصی به این موضوع نداد. پس از این اتفاقات بود که کاربران از فیسبوک درخواست کردند که بتوانند از همین دسترسی بهره ببرند.

زمان رونمایی از این افزونه در اپلیکیشن فیسبوک

پس از مدتی فیسبوک اعلام کرد که به زودی از افزونه بازگشت پیام در سیستم خود رونمایی خواهد کرد تا تمام کاربران بتوانند به این سیستم دسترسی داشته باشند و کسی از قدرتی بالاتر بهرمند نباشد. فیسبوک اعلام کرده است که از امروز این افزونه به اپلیکیشن فیسبوک مسنجر در سیستم عامل اندروید و iOS اضافه خواهد شد. این کمپانی همچنین اعلام کرده است که این افزونه ارتقاهایی هم در آینده خواهد داشت که به زودی در مورد آن صحبت خواهد کرد.

به طور کلی باید دید که این افزونه چه بازخوردی بین کاربران خواهد داشت و آیا آنها از این افزونه به خوبی استفاده خواهند کرد یا خیر.

نظر شما در مورد افزونه جدید اپلیکیشن فیسبوک مسنجر چیست؟ آیا شما تا الان از این افزونه استفاده کرده اید؟

منتظر نظرات شما دوستان در مورد این خبر در بخش کامنت ها هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها