اپل آیفون ۱۴ را رنگ کرده و با نام آیفون ۱۵ خواهد فروخت

0
143

تا اینجا معلوم شده است که اپل طراحی انقلابی را برای آیفون ۱۵ تعریف نکرده و به همین خاطر به جز چند تغییر جزیی از جمله دوربین و چیپست، قرار است در رنگهای جدید گوشی‌های ۲۰۲۳ را راهی بازار کند.

به گزارش کالاسودا، منبع آگاه به سایت 9to5mac جزییات جدیدی درباره رنگهای آیفون ۱۵ پرو داده است.

بر این اساس ظاهرا اپل در نظر دارد آیفون ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مکس را در رنگ‌های متفاوت عرضه کند و آنچه مشاهده می‌کنید آیفون ۱۵ پرو در رنگ قرمز تیره موسوم به قرمز قهرمان است.

این منبع هفته گذشته جزییاتی درباره آیفون ۱۵ پرو با حاشیه کمتر، لبه‌های گرد و پورت یو اس بی تایپ سی فاش ساخت و امروز اطلاعات جالبی درباره رنگ‌های تعریف شده برای ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مکس منتشر کرده است.

طبق سنت اخیر، اپل هر سال مدل‌های پرو را مزین به رنگ‌های خاص راهی بازار می‌کند.

اگر یادتان باشد آیفون ۱۲ پرو به رنگ آبی اقیانوس آرام ، آیفون ۱۳ پرو در رنگ آبی سیرا و آیفون ۱۴ پرو هم در رنگ بنفش تیره و عمیق راهی بازار شدند.

منبع آگاه فاش ساخته است که اپل برای رنگ قرمز تیره برنامه ریزی کرده است و رندر کننده 9to5mac یعنی ایان زلبو آیفون ۱۵ پرو با این رنگ را طراحی کرده که در زیر مشاهده می‌کنید که کد رنگش 410D0D است.

قطعا رنگ نهایی اپل با چیزی که ما طراحی کرده‌ایم فرق خواهد داشت و رنگی تصفیه‌تر خواهیم داشت.

طبق گفته این منبع، آبی روشن و صورتی دو رنگ دیگر برای آیفون ۱۵ و ۱۵ پلاس است که البته باید تا پاییز ۱۴۰۲صبر کنیم تا حقایق مشخص شود.

آیفون ۱۵ طبق شایعات از تیتانیوم ساخته می‌شود و این همان ماده‌ای است که در ساخت اپل واچ اولترا استفاده کرده و پوشش طبیعی و فضایی سیاهی را به رخ می‌کشد.

معمولا اپل قبل از عرضه رسمی چندین رنگ را آزمایش می‌کند و بر اساس نرخ عملکرد، زمان تولید و هزینه‌ها تصمیم نهایی را می‌گیرد.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها