اپل با گوشی‌های اندروید چه می‌کند؟

0
254
تیم کوک
003 Wednesday, December 6th, 2017 Fortune Global Forum 2017 Guangzhou, China 1:00PM - 2:15PM A New Digital World Location: Guangzhou Ballroom Tim Cook, Chief Executive Officer, Apple Interviewer: Adam Lashinsky, Executive Editor, Fortune and Co-Chair, Fortune Global Forum Photograph by Vivek Prakash/Fortune

مدیر عامل شرکت اپل در رویداد اخیر دریم فورس که در سانفرانسیسکوی ایالات متحده برگزار شد؛ با مدیرعامل Salesforce گفتگو کرد و به شوخی حرف‌هایی را به زبان آورد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از gadgetsnow، تیم کوک به شوخی گفت: “اگر اندروید دارید؛ آن را در فروشگاه اپل بازیابی می‌کنیم.” در نهایت از حضار به خاطر استفاده از گوشی‌های آیفون تشکر و قدردانی کرد.

مدیر عامل شرکت اپل در رویداد Dreamforce 2019 شرکت کرد. در این رویداد سالیانه غول‌های نرم‌افزاری شرکت می‌کنند. کوک با مدیر عامل Salesforce، مارک بنیوف گفتگو کرد؛ که چگونه اپل و Salesforce به افزایش بهره‌وری در گوشی‌های همراه دست پیدا خواهند کرد. Salesforce یک شرکت نرم‌افزاری بین‌المللی بزرگ در جهان محسوب می‌شود.

در طول گپ، کوک همچنین نظرات خود را در مورد موضوعاتی از جمله نوآوری، حفظ حریم خصوصی داده‌ها، هوش مصنوعی، محیط و ارتباط وی با بنیان‌گذار اپل استیو جابز به اشتراک گذاشت. کوک در طی گفتگو با بنیوف، بار دیگر بر حریم خصوصی تأکید کرد و آن را یک حق اساسی برشمرد. وی در ادامه افزود: این چیزی است که باید در محصولات به کار گرفته شود.

وی در مورد تأکید اپل بر نوآوری، صحبت کرد. وی گفت: ” بسیاری از افراد نوآوری را با تغییر اشتباه می‌گیرند و بر این عقیده‌اند که نوآوری فقط باعث تغییر می‌شود؛ اما ما [بنیوف و کوک] و شرکت‌های به این نتیجه رسیده‌اند که نوآوری در جهت بهتر کردن امور است؛ نه فقط تغییر آن‌ها. این امر مستلزم ایجاد تفکری عمیق و فراتر از تغییر است. کوک گفت این راز موفقیت اپل است.

 

مطلب مرتبط: رویای تیم کوک برای آیفون

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها