ساعت هوشمند اپل واچ 4؛ ناجی این روزهای طرفداران اپل

0
367
ساعت هوشمند اپل واچ 4؛ ناجی این روزهای طرفداران اپل

ساعت هوشمند اپل واچ 4 باز هم شگفتی ساز شد. در روزهایی که رقابت میان ساعت های هوشمند با سیستم Wear OS بسیار داغ است، کمپانی اپل ساعت های هوشمند خود را با ویژگی های منحصر به فردی روانه بازار فروش می کند؛ قابلیت هایی که تاثیر بسیار زیادی روی زندگی کاربران خواهد داشت.

در سال های اخیر ساعت های هوشمند، بخشی از زندگی کاربران حوزه فناوری را تشکیل داده اند و برندهای فناوری نیز از علاقه کاربران به این محصولات، برترین استفاده را می برند. البته باید این موضوع را قبول کرد که کمپانی اپل با عرضه قابلیت های منحصر به فرد، تفاوت های چشمگیری را رقم زده است.

قابلیت تشخیص ارتفاع و ضبط نوار قلب؛ دو ویژگی شاخص اپل واچ 4

ساعت هوشمند اپل واچ 4 دارای دو ویژگی بسیار جالب است که می تواند باعث نجات جان کاربران شود؛ قابلیت تشخیص سقوط از ارتفاع و نوار قلب که در میان کاربران به ECG شهرت دارد. این دو قابلیت به خوبی می توانند در زندگی کاربران تاثیرگذار باشند؛ این قابلیت به خصوص برای افرادی که احتمال حمله قلبی دارند، بسیار کاربردی به نظر می آید.

مدتی پیش قابلیت تشخیص ارتفاع اپل واچ 4 باعث نجات جان یک کاربر شد. چند روز پیش نیز قابلیت ضبط نوار قلب این محصول توانست بیماری یک کاربر را به وی اطلاع دهد؛ بیماری ای که اگر از آن مطلع نمی شد، احتمال داشت شرایط بسیار بدی را برای وی به همراه داشته باشد.قابلیت تشخیص ارتفاع و ضبط نوار قلب؛ دو ویژگی شاخص اپل واچ 4

این داستان در شهر Nashua ایالات متحده رخ داد و شخصی به نام آقای مادن این ساعت هوشمند را برای تشخیص سقوط از ارتفاع خریده بود اما دیگر قابلیت این محصول جان کاربر را نجات داد. بر اساس ادعای همسر وی، این مرد مدتی پیش دچار عارضه مغزی شده و ممکن بود تعادل خود را از دست بدهد و زمین بخورد. اپل واچ 4 نیز به وی کمک می کرد که اگر با این مشکل رو به رو شد، به اورژانس اطلاع دهد تا مشکل جدی تری برای وی رقم نخورد.

ساعت هوشمند اپل واچ 4 چگونه جان یک کاربر را نجات داد؟

بر اساس اخبار موجود، ضربان قلب آقای مادن مدتی به صورت نامنظم بود و وی فکر می کرد این موضوع به دلیل اضطراب ناشی از تعطیلات کریسمس است اما این موضوع ارتباطی با هیجان روزهای ابتدای سال وی نداشته است. وی مدتی پیش یک اعلانیه دریافت می کند که نشان می دهد احتمالا مشکل قلبی داشته باشد و از وی خواست به دکتر مراجعه کند. وی پس از مراجعه به بیمارستان متوجه می شود که بیماری AFib دارد و باید به سرعت روند درمان خود را شروع کند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها