مرور ویژگی های اپل واچ 5، ساعت هوشمند با صفخه نمایش همیشه روشن

0
361
مرور ویژگی های اپل واچ 5، ساعت هوشمند با صفخه نمایش همیشه روشن

اپل واچ 5 جدید ترین ساعت هوشمند دنیای فناوری به شمار می رود که به تازگی توسط کمپانی مشهور اپل رونمایی شده است، این ساعت جذاب از روز 20 سپتامبر فروش خود را به صورت رسمی آغاز می کند و در حال حاضر نیز در وب سایت فروش اپل در اختیار طرفداران قرار می گیرد.

اپل واچ جدید تمام ویژگی های جالب و کاربردی نسخه های قبلی نظیر سنسور ECG را به همراه دارد و در عین حال نیز ویژگی های جدید دیگری را در اختیار طرفداران قرار می دهد. که در ادامه قصد داریم به مرور آن ها بپردازیم.

صفحه نمایش همیشه روشن یا قابلیت مشهور Always-On display در این ساعت هوشمند و حرفه ای به کار گرفته شده است، با تقدیر از صفحه نمایش LTPO رتینا و همچنین موارد دیگری در سخت افزار این محصول مانند سنسور نور محیط اپل واچ قدرت کافی برای این قابلیت را دارد، نکته جالب توجه این صفحه نمایش را می توان اینگونه بیان کرد که اپل نرخ رفرش صفحه نمایش را کنترل کرده و در نتیجه باتری این گوشی هوشمند با استفاده از این ویژگی هدر نمی رود.

بر اساس ادعای اپل ساعت هوشمند اپل می تواند 18 ساعت شارژ باتری نگه دارد، با وجود اینکه صفحه نمایش همایش روشن این محصول از شارژ باتری استفاده نمی کند اما می توان انتظار داشت که در صورت خاموش بودن این ویژگی بتوان عملکرد بهتری را متصور شد.

اپل واچ 5 جدید ترین ساعت هوشمند دنیای فناوری به شمار می رود

بررسی ویژگی های اپل واچ 5

در کنار شارژ باتری قطب نمای ناور بری نیز جالب توجه است، GPS موضوع تازه ای برای اپل واچ نیست اما اپل واچ 5 دارای یک قطب نمای اختصاصی است که تاکنون در نسخه های قبلی وجود نداشته است. تماس اضطراری بین المللی نیز ویژگی دیگر این ساعت است و امکان برقراری اینگونه تماس در اپل واچ هایی که از سیم کارت پشتیبانی می کنند در سراسر جهان وجود دارد.

باید به این موضوع توجه کرد که هیچ کدام از اپل واچ ها را نمی توان بدون نوآوری دانست از این رو اپل واچ 5 نیز از این قاعدع مستثنی نیست. این ساعد هوشمند از جنس تیتانیوم ساخته شده که در مقایسه با فولاد ضد زنگ سبک تر است و در عین حال مقاومت و استحکام بسیار بالایی دارد. این ساعت هوشمند در رنگ های نقره ای، مشکی و طلایی به فروش می رسد.

Apple Watch سری 5 نسخه GPS با قیمتی در حدود 399 دلار به فروش می رسد و کمپانی اپل برای نسخه GPS + Cellular نیز قیمت 499 دلار را انتخاب کرده است و فروش این محصول در وب سایت اپل آغاز شده و فروش آن در بازار نیز از 20 سپتامبر آغاز می شود، در نظر داشته باشید که نسخه GPS این محصول در ایالات متحده و 38 کشور به فروش می رسد و نسخه سیم کارت خود نیز در کشور های محدودتری فروش خود را آغاز می کند.

در حالی که اپل واچ نسخه 4 توقف تولید می شود نسخه سوم این ساعت هوشمند با قیمت پایین تری به فروش می رسد و به زودی به روز رسانی WatchOS 6 را دریافت می کند. بر اساس اخبار منتشر شده این به روز رسانی روز 19 سپتامبر در اختیار کاربران قرار می گیرد.

بررسی ویژگی های اپل واچ 5

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها