اکانت های هک شده چه خطراتی برای پلی استیشن چهار خواهد داشت؟

0
725

کالاسودا- موضوع اکانت های هک شده پلی استیشن چهار چند مدتی است که یکی از سوالات مبهم بیشتر کاربران و علاقه مندان پلی استیشن چهار است. داستانی که این روز ها سودآوری های بسیار زیادی برای افرادی که اقدام به فروش این اکانت ها در شبکه های مجازی را به همراه آورده است. حال قصد داریم به این موضوع بپردازیم که آیا هک شدن کنسول بازی پلی استیشن چهار چه خطراتی را به همراه خواهد داشت. با ما همراه باشید.

اکانت های هک شده در اصل متعلق به کاربران شبکه PSN در گوشه ایی از جهان است و کاربرانی که از اکانت هک شده این افراد استفاده می کنند بدون اجازه از امکانات و هزینه های آن ها استفاده می کنند.که در ابتدا از نظر اخلاقی درست نیست و اگر صاحب این اکانت متوجه این موضوع شود می تواند آسیب های مختلفی به دستگاهی که اکانت هک شده را استفاده کرده است برساند.

این خطرات می تواند حتی باعث از کار افتادن دستگاه کاربر برای همیشه باشد شاید ساده ترین اتفاق این باشد که صاحب اکانت، از طریق کامپیوتر به حساب کاربری خود مراجعه کند متوجه می‌شود که دستگاه پلی استیشن چهار دیگری غیر از دستگاه خود شخص، در حساب PSN ثبت شده است. کاربر اگر تنها به پاک کردن حساب شما بپردازد  کمترین خطری که شما را تهدید می‌کند، این است که بازی‌های آن اکانت، روی کنسول شما قفل می‌شوند و راه باز گرداندن آن‌ها، خرید قانونی این بازی‌هاست،  اما اگر آن شخص کنسول شما را به کمپانی سونی اطلاع اطلاع دهد ، کنسول شما ممکن است برای همیشه از شبکه PSN حذف شود و علاوه بر از دست دادن اکانت و بازی های خود برای همیشه کنسول پلی استیشن چهار شما از کار خواهد افتاد.

همانطور که بیان شد اگر شما در اکانت موجود تغیراتی را اعمال کنید صاحب اصلی آ« به سرعت متوجه خواهد و رمز حساب  PSN خود را تغییر می دهد که با این اتفاق شما دسترسی به حسب را از دست می دهید اما بازی ها از کنسول شما حذف نمی شود و به نظر تنها راه پیشگیری این است که هیچگاه به صورت آنلاین بازی نکنید که البته با توجه رشد سریع بازی‌های چند نفره آنلاین در چند وقت اخیر، این روش به هیچ وجه مناسب نیست.

در انتها به نظر می رسد حتی اگر کمتر برای خرید بازی می خواهید هزینه کنید بهتر است از بازی های دست دوم و یا حتی از تخفیف های موجود در  استور رسمی پلی استیشن استفاده کنید تا با مشکلاتی که صد در صد برای شما رخ می دهد جلوگیری شود.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در ساعت ۹ هر شب به آخرین اخبار حوزه تکنولوژی گوش دهید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها