آموزش اکتیو کردن ویندوز 10 و فعال سازی به صورت تصویری

2
12815
آموزش اکتیو کردن ویندوز 10 و فعال سازی به صورت تصویری

اکتیو کردن ویندوز 10 روش های مختلقی دارد و می توانید از طریق آن ها به فعال کردن ویندوز خود بپردازید. در این بخش قصد داریم به بررسی ساده ترین روش بپردازیم تا کمتر از چند دقیقه بتوانید ویندوز خود را فعال کنید.

در این میان توجه داشته باشید که روش فعال کردن ویندوز 10 با ویندوز های دیگر یکسان است و در این بخش می توانید علاوه بر فعال کردن ویندوز خود با آموزش فعال کردن مایکروسافت آفیس نیز آشنا شوید.

چگونه بفهمیم ویندوز 10 اکتیو است؟

در گام اول بهتر است این موضوع را بیان کنیم که از کجا باید متوجه شویم ویندوز ما اکتیو است، به طور ساده دو روش برای این موضوع وجود دارد و اگر ویندوز شما فعال نباشد در گوشه سمت راست از شما خواسته می شود که ویندوز خود را فعال کنیم، این پیام تا زمانی که ویندوز شما اکتیو شود به صورت پیش فرض روی ویندوز شما باقی می ماند.

همچنین شما می توانید با کلیک راست روی This PC گزینه Properties را انتخاب کنید. در بخش پایین این قسمت گزینه ویندوز اکتیویشن وجود دارد که در صورتی ویندوز شما فعال است که این بخش آن را اعلام کرده باشد. به طور کلی اگر در سمت راست ویندوز شما پیغامی وجود نداشته باشد و در بخش تنظیمات نیز کد فعال سازی ویندوز موجود باشد می توان گفت که ویندوز شما فعال است و نیاز به اکتیو کردن آن ندارید. به نوعی این دو بخش بهترین راه برای مشاهده اکتیو بودن ویندوز 10 است.

چگونه بفهمیم ویندوز 10 اکتیو است؟

اگر ویندوز را اکتیو نکنیم چه میشود؟

در این بخش قصد داریم به بررسی این سوال بپردازیم که اگر ویندوز را اکتیو نکنیم چه میشود در واقع بزرگترین مشکلاتی که برای شما ایجاد می شود بخش ظاهری ویندوز است و شما می توانید به تمام فعالیت ها روزانه خود بپردازید.

موضوع اول در بخش بالا اعلام شد و شما همواره در بخش پایین  سمت راست عبارت Windows isn’t activated. Activate Windows now را مشاهده خواهید کرد.

در کنار این موضوع بزرگترین مشکل شما در بخش Personalization است، در این بخش اگر قصد داشته باشید صفحه زمینه خود را تغییر دهید پیامی به عنوان You need to activate Windows before you can personalize your PC برای شما منتشر می شود که بیان می کند برای این کار نیاز دارید تا ویندوز خود را در ابتدا فعال کنید. گاهی نیز ممکن است به جای تصویر بکگراند صفحه نمایش به صورت تمام مشکی برای شما به نمایش درآید.

به جز محدودیت های یاد شده سیستم عامل شما برای همیشه قابل استفاده است و هیچ مشکلی برای شما ایجاد نمی کند و می توانید تمام به روز رسانی ها را دریافت کنید. تنها موضوعی که می توانید این شرایط را تغییر دهید به روز رسانی های احتمالی ویندوز است.

اگر ویندوز را اکتیو نکنیم چه میشود؟

 

آموزش اکتیو کردن ویندوز 10

همانطور که بیان شد روش های مختلفی برای اكتيو كردن windows 10 وجود دارد، در این میان مشهور ترین روش ها به صورت بسیار ساده و رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد، در این بخش قصد داریم به بررسی فعال سازی ویندوز به صورت قانونی و همچنین به صورت کرک شده می پردازیم.

فعال‌ سازی قانونی ویندوز 10

اكتيو كردن windows 10 به صورت قانونی روش هایی وجود دارد که شما باید کد فعال سازی را خریداری کنید یا زمانی که ویندوز اورجینال خریداری می کنید رمز آن در اختیار شما قرار می گیرد که می توانید آن را مورد استفاده قرار دهید، با این وجود به دلیل قیمت های بسیار بالا بیشتر نسخه کرک شده مورد استفاده قرار می گیرد و در بخش پایین به آموزش تصویری آن به صورت بسیار ساده می پردازیم. پس از خرید سریال ویندوز می توانید از طریق زیر آن را فعال کنید.

  • در ابتدا باید وارد بخش تنظیمات ویندوز شوید.
  • در این بخش گزینه Update & Security را انتخاب کنید تا وارد بخش فعال سازی شوید.
  • در بخش کناری گزینه Activation وجود دارد که باید روی آن کلیک کنید.
  • حال در این قسمت گزینه ای وجود دارد که می توانید ویندوز را فعال کنید. این بخش Change Product Key نام دارد.
  • در این قسمت باید کد خریداری شده را وارد کنید تا ویندوز شما فعال شود.

فعال‌ سازی قانونی ویندوز 10

 

فعال سازی ویندوز 10 به صورت کرک شده

فعال سازی windows 10 به صورت کرک شده و دائمی موضوعی است که بدون شک بیش از هر مورد دیگر مورد تایید کاربران است، در این بخش قصد داریم به آموزش تصویری اکتیو کردن دائمی آن به صورت بسیار ساده بپردازیم.

قبل از آغاز مراحل می توانید نرم افزار KMSAuto Lite را دانلود کنید، این نرم افزار دارای نسخه پرتابل است و در صورت دریافت آن نیازی به فرایند نصب نخواهید داشت.

  • پس از اجرای نرم افزار وارد محیط آن می شود.
  • در این بخش گزینه های مختلفی در اختیار شما قرار می گیرد اما برای فعال کردن ویندوز 10 خود می توانید گزینه Activate Windows را انتخاب کنید. توجه داشته باشید در این بخش می توانید نرم افزار آفیس خود را از همین طریق فعال سازی کنید. گزینه پایینی فعال سازی ویندوز برای همین موضوع در نظر گرفته شده است.
  • پس از انتخاب گزینه یاد شده کمی صبر کنید تا عملیات با موفقیت انجام شود.
  • پس از مدت کوتاهی از ریق صفحه نمایش مشکی پایین نرم افزار پیامی برای شما ارسال می شود که فعال سازی دائمی با موفقیت انجام شد. در این بخش سریال ویندوز نیز در اختیار شما قرار می گیرد و فعال سازی ویندوز شما به صورت رایگان و بدون زمان زیادی انجام خواهد شد.
  • در انتها نیز بهتر است نرم افزار را خارج کرده و سیستم عامل خود را ریستارت کنید.

فعال سازی ویندوز 10 به صورت کرک شده

 

 

توجه داشته باشید که با استفاده از این نرم افزار فعال سازی سایر ویندوز های مانند ویندوز 8 و 7 نیز به همین روش انجام می شود و شما می توانید با استفاده از این ابزار ها سیستم عامل خود را فعال کنید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
2 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها
mjzzzzzz
2 سال پیش

عاااااااااااااااااااااااالی جواب میده ممنون از سایت

اهورا
اهورا
1 سال پیش

برای ویندوز ۱۱ هم میشه