ایده‌ی سلفی گروهی با آیفون ضمن رعایت فاصله گذاری اجتماعی

0
204

گرفتن سلفی‌های گروهی در همه گیری کروناویروس بسیار ناامن بوده و ریسک ابتلا به بیماری را افزایش می‌دهد؛ اما اپل راهی برای انجام این کار در آینده اختراع کرده است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از انگجت، سازنده آیفون برای گرفتن یک “سلفی گروهی ساختگی” حق ثبت اختراع (از طریق Patently Apple و The Verge) را دریافت کرده است.

شما می‌توانید افراد مورد نظرتان را به یک جلسه سلفی دعوت کنید و نرم افزار قادر است افراد را در کنار شما قرار دهد؛ گویی درست پشت سر شما ایستاده‌اند.

این تصاویر شامل فیلم‌های ضبط شده و یا حتی پخش زنده نیز است و شرکت کنندگان می‌توانند عکس‌ها را ویرایش کنند تا خود را در جلو و مرکز عکس قرار دهند.

البته این قابلیت اپل به زودی در دسترس نخواهد بود؛ اپل اولین بار در جولای سال 2018، درست قبل از همه گیری کروناویروس این حق اختراع را ثبت کرد. اپل در حال کشف یک ایده است، نه تهیه نقشه راه؛ بنابراین هیچ تضمینی برای به کار گیری آن در محصولات اپل وجود ندارد. با توجه به همه گیری کروناویروس، مطمئناً کاربران از سلفی‌های گروهی از راه دور به عنوان راهی برای ارتباط با دوستانی که نمی‌توانند در کنار هم باشند؛ استقبال می‌کنند و این ایده‌ای است که می‌تواند در این شرایط بسیار مفید باشد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها