ایموجی های جدید اپل مشخص شدند، عرضه در پایان سال جاری

0
1012
ایموجی های جدید اپل مشخص شدند، عرضه در پایان سال جاری

کمپانی اپل برخی از ایموجی های جدید را که در اواخر سال جاری وارد سیستم عامل این کمپانی می شود را منتشر کرد، این ایموجی ها شامل سیستم عامل های iOS، iPadOS و watchOS است و از طریق آن ها در اختیار کاربران قرار می گیرد. این گروه از ایموجی های جدید با تمرکز روی ایموجی های انسانی منتشر می شود.

در کنار این موضوع، شکلک هایی که روابط انسانی را نشان می دهد، به شما اجازه انتخاب های بیشتری را می دهد و می توانید دسترسی های بیشتری میان ایموجی های انسانی با رنگ پوست های متفاوت داشته باشید. در کنار این موضوع بخش دیگری از ایموجی هایی که در اختیار کاربران قرار می گیرد تمرکز خاصی روی معلولیت و ناتوانی دارد و در این میان می تواند به سمعک، بازوها و پاهای مکانیکی، صندلی چرخدار اشاره کرد. در کنار این موارد ایموجی سگ راهنما نیز جالب توجه است که بدون شک به یکی از جذاب ترین ایموجی ها تبدیل می شود.

حیوانات جدید به ایموجی های اپل اضافه می شوند

حیوانات جدید به ایموجی های اپل اضافه می شوند

 

 

گروه جدیدی از حیوانات نیز در اختیار شما قرار می گیرد و در این میان می توان به اورانگاتون، خسته درختی و فلامینگو اشاره کرد.

گروه از غذاها نیز وجود دارد که در این میان می تواند به سیر، فلافل، صدف ، کره و فلافل و وافل اشاره کرد. این گروه از استیکر ها نیز مورد توجه قرار خواهد گرفت. در کنار موارد یاد شده لباس های جدیدی نیز در اختیار کاربران قرار می گیرد و در این میان می توان به ساری اشاره کرد.

ایموجی های در Emoji version 12.0 منتشر می شود، در این میان ایموجی های متنوعی نیز در اختیار کاربران اندرویدی قرار می گیرد با این حال کاربران گوشی های آیفون زمان زیادی را منتظر نخواهند بود و این ایموجی ها در پاییز در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها