اینترنت آمریکا همچنان تحت فشار قرنطینه‌ی خانگی

0
849

در حالی که مردم در سراسر جهان به دلیل شیوع کروناویروس در خانه قرنطینه شده‌اند، Ookla Speedtest ادعا می‌کند که سرعت اینترنت و پهنای باند در آمریکا و در جهان دچار مشکل شده است.

سرعت اینترنت در آمریکا

به گزارش کالاسودا و به نقل از techtimes، ایالات متحده یکی از بحرانی‌ترین کشورهای تحت تأثیر این بیماری همه گیر است، نتایج Ookla نشان می‌دهد سرعت پهنای باند در ایالات متحده یک فشار متوسط ​​بین 15 تا 22 مارس را تجربه کرده است. در حالی که سرعت در کانادا با کاهش کندتری ادامه دارد. با این حال هر دو کشور هنوز پهنای باند قابل توجه و بهتری از مکزیک و یا کشورهای اروپایی با سرعت متوسط ​​بین 110 تا 140Mbps دارند.

سرعت اینترنت در اروپا

بعد از آمریكا، اروپا بیشترین آلودگی‌ها را نشان داده است. Speedtest گفت: میانگین سرعت بارگیری در بین 23 تا 29 مارس در ایتالیا، فرانسه، اسپانیا و سوئیس کاهش یافته است. اتریش و اسپانیا در طی هفته 23 مارس شاهد افزایش بسیار ملایم در سرعت بارگیری موبایل بودند.

سرعت اینترنت داده‌ها در سراسر جهان

Speedtest خاطرنشان کرد که سرعت داده در جهان دچار کاهش شده است.

بنابراین این بحران ممکن است به مرور بر روی سرعت اینترنت خانگی شما نیز تأثیر بگذارد. کارشناسان پیشنهاد کردند در حین برقراری تماس ویدیویی، وسایل آشپزخانه مانند مایکروویو، تماشای H.D. و … را خاموش کنید.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها