اینستاگرام در آپدیت جدید طرفداران فیسبوک را به خود جذب می کند

0
465

کالاسودا_فیسبوک در تلاش است تا بتواند برنامه اینستاگرام رو بهتر از قبل کند و در راستای این موضوع هر ماه آپدیت و ارتقاء را انجام داده بودیم اما به تازگی متوجه شدیم که این برنامه قرار است پروژه ای جدیدی را در راستای ارتقاء این برنامه اجرایی کند.

به نظر می رسد که این برنامه قرار است از این آپدیت در بخش استوری ها رو نمایی کند و اگر در زمان آزمایش بازخورد خوبی را دریافت کردند و این ارتقاء را برای همه افراد فعال می کنند. شاید بعضی از شما بتوانید از این ویژگی جدید استفاده کنید چون آزمایش این ویژگی به صورت زنده و جهانی می باشد و در بعضی از کشورها این آزمایش صورت گرفته است.

هنوز این ویژگی برای همه قابل استفاده نمی باشد و مشخص نیست که فیسبوک تصمیمی بر اجراسازی این ویژگی برای سیستم عامل iOS نیز دارد یا خیر. همانطور که ما متوجه شدیم فیسبوک از ۶ اموجی یا عکس العمل برای استوری ها استفاده می کند مانند: دست زدن، خندیدن، چشمان قلبی، صورتی با حالت خندان، گریان و آتش اضافه شده است.

این ری اکشن ها و اموجی های فیسبوک مانند در ورژن جدید اینستاگرام ( ۵۴.۰.۰.۱۴.۸۲ ) اما این ویژگی هنوز برای همه افراد فعال نشده است و قرار شده بعد از حالت آزمایشی در چند ماه آینده به مرحله اجرای همگانی برسد.

فیسبوک در سال ۲۰۱۲ اینستاگرام را در ازای پرداخت ۱ میلیارد دلار خریداری کرد. چند روز قبل از این اتفاق گفته می‌شد که اینستاگرام ارزشی برابر ۵۰۰ میلیون دلار دارد، چند ماه قبل از آن ارزش آن حدود ۳۰۰ میلیون دلار برآورد می‌شد و حدود یک سال قبل ارزش اینستاگرام را تنها ۱۰۰ میلیون دلار تخمین می‌زدند.

مارس زاکربرگ بنیان‌گذار فیسبوک، اینستاگرام را به ارزش یک میلیارد دلار یعنی چیزی حدود دو برابر ارزش تخمینی آن خریداری کرد. وی در وبلاگ خود دلیل این کار را این‌گونه شرح می‌دهد:

این امر نقطه عطفی برای فیسبوک است. چراکه این برای نخستین بار است که ما یک محصول و شرکت را با کاربرانی به این تعداد زیاد خریداری می‌کنیم. ما قصد نداریم تا کارهایی این‌چنین را به‌ دفعات انجام دهیم. اما انجام این کار به این دلیل است که ارائه بهترین تجربه به اشتراک‌گذاری عکس یک از دلایلی است که عده زیادی از مردم مشتاق استفاده از فیسبوک هستند و ما بر این عقیده هستیم که ادغام این دو شرکت (فیسبوک و اینستاگرام) ارزش بالایی دارد.))

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها