دانلود ها

این گوشی پالم کوچک شبیه به آیفون ایکس است

 گوشی جدیدی به نام Palm مجهز به صفحه نمایش 3.3 اینچی اخیرا رونمایی شده است.

این نمایشگر با چنین ابعادی ممکن است شما را یاد گوشی های قدیمی تان بیاندازد. اما ظاهرا این گوشی کاملا اپدیت و شبیه به آیفون ایکس است!

از ویژگی های این گوشی می تواند به دارا بودن نسخه ادیت شده اندروید 8 اشاره کرد که می تواند سرعت خوبی برای باز کردن برنامه ها برایتان به ارمغان آورد. پالم انحصارا توسط شرکت ورایزون تولید می شود و امروز تاریخ انتشار و قیمت این گوشی هوشمند منتشر شده است. احتمالا ایده پشت ساخت این دستگاه، جمع  و جور بودن آن است و ممکن است این اندازه کوچک برای بسیاری مشتریان مورد علاقه نباشد.

فروش آن کی اغاز می شود؟

خصوصا در دنیایی که فبلت های بزرگ کم کم جای نسخه های کوچکتر صفحه نمایش را گرفته است. اما کم نیستند علاقه مندانی که دوست دارند چنین دستگاه شیک و جمع و جوری را خریداری کرده یا به عزیزانشان هدیه دهند. شرکت سازنده این گوشی فروش ان را از 2 نوامبر آغاز کرده و مصرف کنندگان می توانند ان را خریداری کنند.

قیمت  گوشی پالم چقدر است؟

قیمت این گوشی در خرده فروشی ها 350 دلار است که می توانند این گوشی را با تخفیف اولیه 300 دلار بخرند. یکی از مهم ‌ترین موضوعات، این است که Palm به‌ صورت انحصاری توسط اپراتور آمریکایی ورایزن عرضه می ‌شود و این یعنی عده‌ای از افراد نمی‌توانند آن را تهیه کنند. همچنین مشتریان ورایزون می توانند با پرداخت 24 ماهه، 14 دلار دیگر نیز سود کنند.

این محصول تنها 62 گرم وزن داشته و ابعادی معادل 50 در 97 دارد. همچنین این گوشی دارای گواهینامه مقاومت در برابر آب و گرد و غبار و 3 گیگابایت رم است. حافظه داخلی این گوشی 32 گیگابایت و دارای تراشه اسنپدراگون 435 است. شاید این مشخصات برای یک گوشی موبایل هوشمند نتواند شما را ترغیب کند، اما برای این  گوشی کوچک در نوع خود جذاب است. در ضمن، گوشی پالم برای ثبت تصاویر از یک دوربین ۱۲ مگا پیکسلی به‌عنوان دوربین اصلی و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی به ‌عنوان دوربین سلفی بهره‌ مند است.

گوشی پالم از جک 3.5 میلی متری هدفون پشتیبانی می کند، و اندروید اوریو به صورت اورجینال با یک رابط کاربری به شدت سفارشی است که با صفحه نمایش کوچک هماهنگ شده است. با این حال تاریخ انتشار  در حال حاضر نامشخص است و باید منتظر خبرهای تکمیلی ماند.

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

مطالب اخیر

شرکت آمریکایی جلوی فروش محصولات لنوو و موتورولا در آلمان را گرفت

اختلاف نظر بر سر پرداخت حق امتیاز باعث شد تا دادگاهی در آلمان علیه لنوو…

2 روز پیش

ساخت آیفون تاشو اپل با کمک سامسونگ

سامسونگ در توسعه آیفون تاشو اپل مشارکت دارد. به گزارش کالاسودا، گزارش‌های مربوط به ورود…

3 روز پیش

آلفارومئوهای جدید و کمیاب در خدمت پلیس دبی

ناوگان گشت زنی پلیس دبی پذیرای دو خودروی جدید و کمیاب آلفارومئو شده است. به…

4 روز پیش

آیفون ۱۵ پرو مکس پر فروش ترین گوشی شد

آیفون ۱۵ پرو مکس اپل پر فروش ترین گوشی فصل اول ۲۰۲۴ شد. به گزارش…

6 روز پیش

چیپست ۳ نانومتری جدید سامسونگ مجهز به هوش مصنوعی

سامسونگ اولین چیپست ۳ نانومتری خود را برای موبایل رونمایی کرد. به گزارش کالاسودا،این رونمایی…

1 هفته پیش

هر ۴ مدل آیفون ۱۶ کنار هم

اپل هنوز هیچ جزئیاتی در مورد گوشی هوشمند آینده خود فاش نکرده است، اما یک…

1 هفته پیش